mianhae"_"

22 3 0
                                    

          Hmm..author ade citer sedih ni..hrp readers mendengar dn fhm..sebenarnye author dh buat dh citer ni smpai bab 9... smpai jungkook dh jatuh cinta kat elena dh..tpi author x publish lagi..author ingt nk publish bila dh siap bab 10..tpi ade la makhluk ciptaan Allah ni die bijak sngt sbb buang citer ni..#$#$#$(mencarut)

       Huh..tpi korng jgn risau sbb author nk buat citer baru..tajuknye 'Is it Him? He in DANGER!'(V FanFic)..
Hehehe..nk try buat V punye ff jap.. hmm..sinopsisnye..

####################

"Wei..tu bdk baru eh? Tpikn mcm prnh nmpk la muke die" pelajar 1..

"Haah la.. muke die mcm...hmm..Ha! Baek.." kene tutup mulut ngan pelajar 3..

"Shuuu..Ya..kau x ingt ke..kite xleh sebut name Baekhyun kuat2..klau BTS or BP or yg pling teruk skali Elena dgr..mati kite.." pelajar 3 berbisik pade pelajar 2..

"Hmm..tpi kn..klau muke die same mcm 'B' tu..maksudnye.." saling berpandangan dgn pelajar 1 n 3..

"He in DANGER"

Pelajar2 lain mule berbisik...

Taehyung atau nama panggilannye V hanya mendengar kata2 pelajar di sekelilingnye. Die pelik dgn kate2 yg dilontarkan kpdnye..

'Sape Baekhyun? Nape diorng ckp muke aq same mcm die? BTS? BP? Elena? Huh..tpi yg pling teruk skali..I'm in DANGER?!! Ape semua ni..'pelbagai soalan yg berlegar2 di fikirannye..

Dptkh V mencari jawapannye? Dn adakah die akan dlm 'bahaya' di sekolah baru nye itu?

                            
         ~AKAN DATANG~

################

Ha..camne..ok x..klau best korang bace lah eh..maybe pengenalan author publish esok..so..tunggu eh..bye2..sori skali lagi..ha yg citer The Ice Princess tu pon author dh xde idea nk buat..sori la sape yg bace and thanks sbb vote.. jalja~


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

With You? (BTS FF)Where stories live. Discover now