Capitolul 2

12 0 0
                                    

Eram pregatita ca azi sa merg la scoala.Adica ce putea sa mearga prost? Am decis sa uit de Jack.
Ma uit rapid prin dulap dar toate hainele mele...ei bine nu ma imbracam foarte stilat.Mereu iegari si o camasa lunga sau un hanorac.Aveam de gand sa ma schimb asa ca voi incepe cu hainele
-Rhea? As putea sa imprumut niste haine de la tine?
Purtam cam aceeasi marime
-Sigur
Intru in camera ei si imi iau o pereche de blugi negri rupti,un top negru pe care scrie "Bad girl" si o pereche de tocuri negre nu prea elegante.Intru din nou in camera mea si imi iau trusa de machiaj.Aplic dermatograf,rimel,ruj rosu si putin fard gri pe pleoape.Imi intind parul si imi strecor 2 carti de citit si castile in ghiozdan.Oricat de mult m-as schimba nu voi renunta la carti.
-Rhea,ma duci te rog cu masina.
-Sig...Uau.Melanie ara
ti minunat.
-Mersi.
-Putin cam extravagant pentru scoala,nu crezi?
-Nu imi pasa.
-Stiu ca esti suparata dar nu cred ca vrei sa ti se scada nota la purtare.
-Nu mai trancani atata.
-Okay.Haide.
*
Intru in sala de clasa si toti isi indreapta privirile inspre mine.Aud cateva chicote dar le ignor.
-Buna Mel,spuse Lis fosta cea mai buna prietena.
-Hei
-Ce e cu lookul tau?
-L-am schimbat.
-Mel,ti-o spun ca prietena sper sa nu te superi dar nu te avantajeaza.Prea mult dermatograf strica! Mai bine te-ai sterge inainte sa rada si altii de tine.
-Hei,spuse Callie
-Buna.
-Ce ti-ai facut la ochi?
-I-am machiat
-Areti ciudat.
-Mda,mersi.
-Nu iti sta bine.Arati ca o curva.
M-am infuriat.Am iesi din clasa si am mers la oglinda.Aratam bine.Nu ma intereseaza ce cred ele.
Intru din nou in clasa si il vad pe Jack in ultima banca impreuna cu Alice.Nici nu m-a observat.
Profesoara intra in clasa si ne preda o lectie plictisitoare.In pauza mare merg la dulap sa imi iau o carte so vad un bilet
"Te rog,haide acum in curtea scolii.Trebuie sa vorbim neaparat"
Ma indrept spre curte si il vad pe Jack singur pe o banca.Cand ma vede se indreapta spre mine :
-Ce faci? Cum te simti?
-Sunt bine.
-Vrei sa imi spui ce ai patit?
Nu vreau sa i spun,poate va rade de mine.
-Am avut o problema,nimuc grav.
-Esti sigura?
-Nu iti face griji ,Jack.Mai bine ai merge la Alice.Te asteapta.
El doar da din cap si se indreapta spre Alice si prietenii lui.Eu raman in curte si imi scot cartea din geanta.Imi bag castile in urechi si incep sa citesc.
*
-Buna, Rhea.
-Buna.Cum a fost la scoala?
-Obositor.Dar sunt bine.
-Mama a trecut dimineata pe aici inainte sa merg la serviciu dar ne-am certat si a plecat din nou
-Imi pare rau.
-Haide sa mananci.
Mananc 2 felii de pizaa si dupa ma strecor in camera.Ma privesc in oglinda si pentru un moment nu m-am recunoscut.Ochii negri,fata palida si hainele mele..nu imi place.Nu-s obisnuita cu noua eu.
Imi pun mana pe frunte si cred ca am temperatura.Merg sa fac un dus dupa care ma bag in pat.Eram obosita si nu ma simteam bine.Rhea a venit de cateva ori in camera sa ma intrebe ce am patit dat i radpundeam de fiecare data ca sunt doar obosita ca sa nu se ingrijoreze.
Sunt trezita din somn de o voce familiara.
-Mel? Mel esti bine?
-Jack? Spun eu ridicandu-ma in fund.
-Am venit sa vad daca esti bine.
-Sunt bine,mormai eu.Am vorbit axi la scoala,mai sti?
-Te simti rau?
-Doar obosita.
Imi pune mana pe frunte.
-Ai febra.O chem pe Rhea?
-Jack,n-am nevoie de ea.Vreau sa vorbesc cu tine.
-Bine,o sa vorbim.Maine.Acum trebuie sa dormi.Vrei sa stau aici?
Dau aprobator din cap si el imi ia mana in a lui.Asa adorm.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AdolescentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum