Yasak

53 9 4
                                    

Multimedya: Araf

*

Evin her köşesini ezberlemiştim artık.Buraya zorla getirildiğimden beridir tam 2 ay 15 gün olmuştu bugün.Ve hergün yaptığım gibi bugünde hayata geldiğime pişman olup binlerce kez lanet ettim. Bunca zamandır düşündüğüm tek bir çözüm vardı biraz saçmaydı ama olsun başka sansım yok arafı kendime aşık edebilirsem berki bana kıyamaz ve bırakırdı bu düşünceyle yatağın üzerinden kalkıp kirlenmiş aynanın karşısına geçtim .Zayıflamıştım, gözlerimin altı mosmordu,kendimi beğenen biri olarak şu aynada gördüğüm kişiye histerik ve acı dolu bi kahkaha patlattım.Kapının açılma sesiyle gözlerimi aynadan çekip,kapıya çevirdim.

-Napıyosun ?.dedi kaşlarını her zaman ki gibi çatarak.
-Hiç, hiç bişey sadece aynadan kendime bakıyordum. dedim
Bunu diyince çatık olan kaşlarını sanki daha çok çatabilecekmiş gibi çatmaya çalıştı.
-Bir daha aynaya bakmak yasak ! Dedi.
-Ne?! Psikopat mısın be ?!!.

-BAĞIRMA BANA !.Diye kükredi hayvan.

-SENDE BANA BAĞIRMA !.
Bir anda yere yapıştım.

-Kalk !!
Eğer şuan ağzımı açabilseydim ona bu tokat kadar ağır kelimeler kullanabilirdim ama yapmamam lazımdı onu kızdırmamalıydım.
Bu yaşıma kadar yemediğim tokadı bu adamdan yemiştim.
Kendimi toparlayıp ayağa kalktım bunu sevgilim için yapmalıydım.

-Özür dilerim.dedim küçük çocukların karne günleri ailesinden korktuğu için halının desenini izlediği gibi izlerken.
Ben hiç bir zaman karnesi için ailesinden baskı yiyen biri olmamıştım.Aslında bana ne yaparsam yapayım kızmazlardı.
Kapının kapanma sesiyle düşüncelerden sıyrılabildim beni böyle bırakıp gitmişti üstelik ondan özür dilememe rağmen.
Yavaş adımlarla kapıya yöneldim.
Kapının kolunu elimle kavramamla yerle çarpışmam bir oldu galiba ben bugün ayrılamıyacaktım yerden,kafamı kaldırıp bana bakan arafa baktım .

-Al bunları giy gidiyoruz .diyip poşetleri yatağa fırlattı.
-Nereye ?.dedim
-Gidince görürsün şimdi giy şunları seni bekleyemem on dakikan var on dakikayı bir saniye geçerse saçından tutar indiririm aşağıya ! .diyip kapıyı yüzüme kapattı sıçmık beyinli psikopat manda.
Az önce dediği şeyler aklıma gelince içimi korku kaplamıştı yapardı kesin gözüm bir anda yatağa kaydı. 3 tane siyah poşet vardı hızla yatağa ilerleyip poşetleri döktüm .İçinden siyah popomun hemen altında biticek bi elbise siyah stiletto ve ceket vardı.Üstümdekileri çıkartıp elbiseyi ve topuklu ayakkabıyı giydim saçıma bolca örüp omzuma attım.Aynadan kendime alıcı gözüyle bakıp göz kırptım galiba delirmistim daha 5 dk önce tokat yiyen sanki ben değildim şimdi halime bakınca aptal gibi hissettim kendimi.
-9 8 7.... .sayıyordu psikopat ya .
-3 2 1 benim gelip saçından tutarak getirmemi mi bekliyosun ?! yoksa kendi rızanla gelicek misin ? .dedi.

-Geldim patlama be !.
Merdivenlerden söylene söylene inerken bişeyin bana doğru fırlatılmasıyla ağzımdan tiz bir çığlık kaçtı.

-NERDEN ÇIKTI LAN BU ELBİSE !??.dedi ha? Wtf ? What?Bu elbiseyi kendi getirmemişmiydi bana ?

Sadece Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin