Începutu'

30 0 0
                                    

Tocmai aflasem ca in cateva zile o sa ma mut in New York. O sa imi fie greu sa renunt la tot ce e aici: liceu,prieteni,iubit. Pe scurt o sa imi fie greu sa renunt la viata mea de aici.
~convorbire telefonica-
Am sa iti dau o veste,nu prea placuta,draga mea!
Spune,ma cam sperii!
In cateva zile ma mut la New York.
Nu pot sa cred,nu ma parasi Sheilly!
O sa vorbim zilnic nu iti fa griji.
In doua ore vin la tine
Bine te astept
~convorbire incheiata~

Ahh,am uitat sa ma prezint,sunt Sheilly,am 17 ani ,ochii albastri ca mare si un par lung blond.
Bun deci in doua ore vine Sanda la mine sunt sigura ca o sa planga mai rau cum a plns la filmul acela Titanic.
Deci trebuie sa ii dau vestea cea rea lui Cristian(iubitu' meu) . O sa imi fie greu avand in vedere ca avem o relatie de 3 ani. Dar sunt constienta ca o relatie la distanta nu o sa functioneze.
*
*
*
*

Dupa 2 ore!
-Sheilly,nu poti pleca,nu poti sa iti lasi tot ce ai construit aici de izbeliste,te rog nu. Nu il parasi pe Cristian,o sa fie distrus sti cum e el
-Sanda o sa imi fie extrem de greu sa las totul in urma, pe tine pe Cristian. Imi e ft teama de reactia lui,trebuie sa ne despartim o sa fim la mii de km distanta unul de celalalt. Dar totusi nu am ce face,parintii mei si-au deschis firma aceea acolo au pus-o pe picioare si trebuie sa ne mutam acolo nu am incotro. Dar nu o sa te uit pisicuta mea never,ai incredre in mine.
-Bine draga mea!
-Nu stiu cum sa ii dau vestea lui Cristian,o sa petrec timpul ramas cu el,si cand o sa decolez o sa ii dau un mesaj ca ma mut si ca mi-a fost teama sa ii spun.
-Nuuu! Nu face asta o sa il ranesti groaznic.
-Ok,o sa ma gandesc eu la ceva!
-Bine,eu plec ca mai am putina treaba pe acasa! Ai grija de tine scumpoo!
-Si tu pisi,te iubesc!
-Si eu iubita!

Bun,deci acum trebuie sa fac urmatorul pas! Trebuie sa il sun pe Cristian!
~convorbire telefonica~
-Iubire trebuie sa vorbim urgent. Ne vedem la cafeneaua din colt in jumate de ora !
-Bine iubita mea! Te iubesc!
~convorbire incheiata~
Imi i-au o pereche de pantaloni scurti bej,un maieu de aceeasi culoare si ma bag la dus! Las apa calda sa imi atinga pielea fina. Ies din dus imi intind parul si mi-l prind intr-o coada de cal,imi aplic fon de ten,putin rimel mascara,si un ruj rosu pe bune.
Cobor jos ii spun mamei ca plec.
*
*
*
*
*
*
*
-La cafenea-

Cam atat pentru astazi. Acum ca e vacanta pot posta maai repede! Va pup frumosii mei!

Iubire InterzisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum