-La cafenea-
-Buna dragul meu!
-Buna iubita mea!
-Uite de ce sunt aici,in cateva zile ma mut din LA in New York. O sa ne fie greu sa avem o relatie la distanta,iar parerea nea e ca mai bine ramanem amici iar asa ne e mai bune....imi e greu sa iti spun lucrurile astea dar trebuie!
-Sheilly,vreau ca tu sa fi fericita te iubesc mult iar vestea ta ma cutremurat! Daca asa xrezi u ca e mai bine o sa iti respect doribta!
Cristian se ridica de la masa si ma saruta cun doar el stie mai bine,si pleaca! Lacrimile nu inceteaza sa apara pe obrajii mei ! O sa imi fie asa dor de el!
*
*
*
*
*
*
*
*
~Acasa~
-Sheilly,poti sa incepi sa iti pregatesti bagajele. Maine plecam.
- Bine mama!
Deci nu pot sa cred ca maine plec! O sa imi fie greu sa imi reiau viata de la capat! Dar trebuie! O sa o sun pe Sanda sa vina sa ma ajute
~convirbire telefonica~
-Draga mea maine plec,ai vrea sa vi azi la mine sa mai stam impreuna?
-Desigur ,ajung imefiar!
~convirbire incheiata~
Bun deci incep prin ami pacheta haienele cand deodata cinevva suna la usa. Nu ma obosesc sa cobor deoarecd cu siguranta va raspunde mama.
*
*
Sara intra in camera si ma ia imbrate plangand in hohote. Mi se rupe sufletul cand o vad asa dar asta e dituatie si trebuie sa o respectam.
-Te rog nu mai plange mi se tupe sufletul.
-O sa incerc. Ai vorrbit cu Cristi?
-Da...nu i-a picat mie ,dar nici rau!
-Vrei sa mergem sa ne ptimbam prin mall?
-Da.Cu acestea fiind spuse imi termin de facut bagaju ma imbrac intr-o pereche de paloni cren ,un maieu la fel,aplic niste fon de ten,mascara si un ruj rosu iar patul il prind intr-o coada de cal.
Buna dragii mei stiu caescurt dar avand in vedere ca e 5:30 dimineata....
Vreau sa vad macar un vot doua sa stiu ca va place ptr ca daca nu va place nu o sa mai postez!