*
"Weh Hana kau boleh tolong aku tak"
"Tolong mende"
"Aku takda bilik ah nak duduk kat sini semua penuh nak ulang alik dari rumah aku jauh pulak Kuantan ke Pekan. Minyak motor saje dah 15 ya kalau hari hari kering aku, tu makan belum kira lagi, minum lagi, dobi lagi"
"Tak memasal aku kena dengar bebelan kau pagi buta ni. Apahal kau ni Fi. Nak suruh aku cari bilik sewa latu"
"Eh taklah aku nak suruh kau carikan putera raja suruh minang aku"
"Eee tak kuasa aku. Hm so kau nak aku tolong carikan bilik sewa dekat dengan kampus kau or jauh sikit"
"Tak kisah la Na jauh ke dekat dihati kau ke aku terima je hehe. Aku dah puas cari sendiri, mintak tolong yang lain, hm takjumpa gak mana tahu kau jumpa ke kan"
"Sorry hati aku dah berpunya. Em ada tu ada kat rumah sewa yang aku duduk sekarang ni, ada 1 bilik budak ni duduk sorang je. Kalau tambah kau sorang lagi okay la kut. Tapi..."
"Tang tapi ni aku lemah nak dengar. Tapi apa Na dia lesbian ke"
"Ish kau ni bukan lah. Entah la semua orang tak berani duduk sebilik dengan dia"
"Apasal lak. Ala kau ni macam taknak kasi aku duduk situ je kan. Bukan lama pun ni sem last aku, 6 bulan je lagi pastu aku blah ah. Sewa aku bayar la jangan risau"
"Bukan camtu. Okay ah kalau kau betul betul nak. Nanti aku bagitau dia yang kau nak sewa situ sekali"
"Okay Na, nanti bagitau aku bila boleh masuk eh. Kalau boleh secepat yang mungkin la hehe thanks muahh ciked awhh"
"Yulkssss over kau Fi. Okay pape aku inform balik"
*
Actually tu flashback conversations aku dengan Hana macam mana aku boleh dapat bilik sewa. So sekarang ni aku punya cerita ni berkait rapat dengan roommate baru aku yang macam Hana cakap "semua orang tak berani duduk sebilik dengan dia".
Keesokannya tu, Hana terus ws aku cakap boleh sewa sekali kat rumah yang dia duduk tu. Aku apa lagi happy tak terkata la suka naw dapat bilik dekat dengan kampus lak tu. Tapi takla dekat mana. Kalau jalan kaki ada la dalam 10 p. Jalan kaki pun beh apa boleh buang sisa toksin dalam badan ni. Bertambah sihat la kaki aku nanti.
...
YOU ARE READING
Roommate Aku PSYCHO
HorrorTbh, ni cerita orang kat media aku olah do vote and give any comment to my story I'll appreciate it :')