6. o

755 38 2
                                    

Okay ni ending untuk cerita aku. Rupanya si Qis tu dah tahu yang aku cerita pasal dia kat wattpad ni. Ya Allah selamatkan aku. Aku tak kawin lagi, aku muda lagi Ya Allah. One day aku dapat notes dari dia. Notes dia bunyi gini :

"KAU TAHU AKU SIAPA

Dengar cerita, kau makin popular sekarang, ramai baca pasal cerita kau. Diorang cakap, cerita kau sangat seram dan menakutkan. Aku ketawa sendiri. Kau jangan takut Fifie kau ada banyak lagi masa. Mungkin kau ingat aku tak tahu apa yang kau tulis kat sini. Tapi kau lupa aku ada banyak mata yang memerhati.

Oh ya, pasal tikus aku tu, aku nak ucapkan terima kasih kat kau sebab kau dah tolong aku tanamkan 'benda' tu. Jadi tak payahlah aku nyusahkan diri nak gali lubang and tanamkan 'benda' tu. Since embah aku pernah cakap, lagi elok tuan empunya badan yang tanamkan sendiri. Aku ketawa bila dengar embah aku cakap camtu. Bagus juga ada orang yang tolong aku selesaikan kerja aku tu.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Em, lagi satu aku nak ingatkan kau. Janganlah jaja cerita aku kat orang lain. Hal dalam rumah, habis dalam rumah je lah. Kalau kau takut, aku kan ada. Tiapt tiap malam aku temankan kau tidur. Tapi tulah, kau tak pernah perasan kehadiran aku. Just hari itu jelah kau terkejut sebab aku keluar dari bawah katil kau. Itu pun aku keluar sebab kawan aku panggil. Kalau tak, memang lagi lama aku duduk bawah tu perhatikan kau.

Kalau kau tengah baca notes aku ni, aku nak bagitahu kau yang aku ada ambil sikit rambut yang kau simpan tu. Sebab rambut yang aku kumpul ni masih tak cukup lagi nak rambut untuk kepala kawan baik aku.

HEHEHEHEHEHEHEHEHE!"

And lepas je aku baca notes dia, aku buat keputusan taknak duduk sebilik dengan dia lagi dah. Atau lebih tepat aku sewa kat tempat lain! Hahahahahaha dasar penakut aku ni. Kau gila siapa je tak takut dengan dia. Okay dah tu je.

Sekian,
Thanks guys for read this walaupun aku tahu cerita aku hambar sikit en :)

Roommate Aku PSYCHOWhere stories live. Discover now