Inlocuitor

16 1 2
                                    

Primul concert al trupei Niky este peste o saptamana.
- Scuze, Ali !zise Liz ingandurata.
- De ce?intreba Ali.
- Nu mai pot veni la concert. Stii, Toby nu mai are asa de mult timp si...
- Si ce ?
- Faza e ca nu mai pot veni, ok ?
- Daaaa, sigur! Stai cu el si lasa trupa in paragina. Vrei sa fie un singal ? Nici macar nu pot canta fara tine! Zi-mi o truoa cu doar o chiatara ??
- Hmmm, Lo..., nu termina sa spus Liz.
- Asculta, femeie sau ce o-I fi, eu nu pot sa , erg in concert fara tine !
- Taci !!! Merg cu tine, doar daca Toby vine cu noi. Da ?
-Nu!inchie Ali.
- Atunci nu mai vin !

Ali s-a dus acasa si s-a arucat in pat. ,, Inlocuitor ! Gata! "se gandi Ali. ,, Tipa aia dintre-a 10-cea. Aia are voce si stie sa cante la tobe.".

A doua zi

- Hei, L-lara, nu ? Poti sa vii doar la un concert al trupei Nicky ca inlocuitor al lui Liz ?
-,, Sigur", se auzi o voce blanda, care te zgaria pe creier, dar totusi frumoasa.
- Bun ne inalnim pe la 12 la ,, Lovely grave", daca stii localul.
-,, Da, ok ."raspunse Lara, sec.
Ali se imbraca repede in stil urban si pleca. Statea intr-o casa imensa cu 3 apartamente si piscina. Desi avea piscina nu stia deloc sa inoate. Avea 18 ani.
Se urca in Fordul ei negru si condu pana la Lovely Grave. Deobicei mergea pe jos, dar voia sa arate frumos.
Lara arata ca o cersetoare, in schim era frumusica. Ultima data cand Ali a vazut-o era acum vreo 3 ani intre-a 9-ua.
- Bun, sper ca la concert nu o sa arati asa!spuse Ali si isi dadu jos ochelarii de soare
- Nu!raspunse Lara.

Tot la acel local era Liz cu Toby.
- Sper ca poti veni pe la mine!spuse Liz si se saruta cu Toby si se luara in brate. Intre timp Liz o vazu pe Ali cu Lara! Stai putin, baby .
Liz se ridica si se duse direct spre Ali.
- Ce inseamna asta ? Vorbesti cu Lara!? Ce te-a facut sa faci asta ?
- 1. Te inlocuiesc pt. nu poti veni la concert. Ce-mi pasa daca o prietena buna nu vine in concert cu trupa si ,, sta" cu iubitul ei ocupat care acum vad ca bea o cafea....Mna!arunca Ali ochelarii de soare care se sparsera.
- Ti-ai spar ochelarii...spuse Liz
- Asta e problema?! Asta!? Esti cea mai oribila persoana oe care am vazut-o.
Lara tusi si apoi scuipa putin sange.
- Wow, esti ok ?intreba Ali.
-Da, am o problema mica. Mi se intampla cand cineva se cearta si... se bat.
- Noi nu ne bateam!souse Liz
- Uuu, ba da!zise Lara.
- In fine! Ii zic lui Toby sa mai astepte. Merg in concert.
-Ma iei si pe mine, nu ?intreba Lara.
-Lasa-ne o secunda, zise Ali si o trase de umar pe Liz. Trebuie sa o luam!! E nebuna si le zicem echipei tehnice de acolo sa nu-I porneasca microfonul si zicem ca avem nevoie de inca un tobosar.
Amandoua primira un mesaj pe telefon si era de la Lara. ,, Deci?" scria in msj. Amandoua se intoarsera si se uitara la Lara. Aceasta zambea monstruos sinle facu cu mana apoi un semn ciudat si isi trase gluga in cap ca si cum I-ar fii fost foarte frig.
- Da, chiar e ciudata! E luna iunie si oricum e ciudata. Aaaaa, e clasa a 10-cea si... Noi nu eram asa, adica..., spuse Liz
- Taci !! Te rog! Nu conteaza! E doar un concert.
-Da, mergi in concert!spusera fetele zambitoare.

Doar un mesajDove le storie prendono vita. Scoprilo ora