-Bun, 1, 2 si 3!striga Liz.
Incepura sa cante si suna bine oana cand Lara incepu sa loveasca tobele. Parca era un avion care decola frumos si apoi veni o furtuna.
- Stop, stooooop !tiolpa Ali. Nu mai suport!
-Ce?intreba Lara speriata.
-Tu nu te auzi, dar suna groaznic!
Apoi Liz si Ali se dusera sa vorbeasca.
-Bun, Ali, ai luat o tipa care nici macar nu poate tine bine betele in mana! Esti chiar ridicola!
-Nu putem o dam afara! Stii ca e nebuna si poate sa ne omare, banuiesc.
-Atunci zi sa cate doar din voce!zise Liz.
-BN!zise Ali. Lara......,daaaaa, doua tobe suna prea zgomotos si cred ca ar fi mai bine sa canti doar din voce.
-Ok!zise Lara.~~~~la concert~~~~
Teupa Nicky intra pe scena. Ali zise ca Lara e doar temporar.
Icepura sa cante. Lara canta bine, dar....... ea arunca microfonul si apoi smulse betele din mainile lui Liz si incepu sa-ai dea in cap. Peste doar 2minute au fost date afara.
-Pshihopato!tipara amandua. Din cauza ta vom rata sansa de a ne lansa.
-Oricum erati groaznice si am postat pe Twiter si Facebook ca nu voi mai pleca din trupa voastra, am pus si o poza, asa ca nu mai puteti face nimic!
Suna telefonul lui Liz.
-Buna, Elizabeth!zise Toby.
-Hei! De ce nu mi-ai zis Liz sau Baby?
-Hmmm,(se auzi o voce:TOBY, hai sa mergem!).
- Cine a zis asta?zise Liz.
- E iubita mea. Ne deapartim!
Liz s-a aruncat pe podea si apoi a inceput sa-si muste mainile, ca psihopata.
- Hai, sus. Nu-i asa de rau ! Nu iti placea de el!zise Ali neincrezatoatre
Liz o lua pe Ali de guler si ii tipa in ureche:
- Tu nu stii cum e sa nu te placa niciun baiat! De tine toti sunt indragostiti!
Daca te uiti pe pancarde pot vedea doar ,, Ali, Ali, Ali, Ali si iar Ali"!!!zise Liz disperata. Si totul s-a-ntamplat decat ai adus-o pe psihopata aia de Lara.
- Bun, 1. Daca te uiti in public poti sa vezi si Liz e cea mai tare, nu doar... Ali.2. Lara e psihopata, dar am anuntat inainte va Lara nu este o membra a trupei.
- Nu conteaza! Gaseste-mi un iubit!
Itra-devar, Ali era mult mai frumoasa decat Liz.Ali avea parul blond forte inchis si avea ochii verzi-albastri. Liz, in schimb aveam parul supar inchis, tuns pana la piept si ochii negri total.~~~~~~~dupa concert~~~~~~
,, Acum un iubit pt. Lizy! Hmmm, Ian, nuuu nu e de ea. Dar Wren e perfect! Bun, fostul iibit. " se gandea Alo, sunandul pe Wren, fostul ei iubit.
- Alo, Wren ?inreba Ali.
-,, Da, Ali? Ne impacam ? Super!
- Nu !! Dar am o buna prietena care vrea sa te cunoasca. Va fi o intalnire supar si voi fi si eu acolo! La ,, Lovely Grave! La pruma ora a diminetii! Pa!
-,, Pa."
Ali isi lua telefonul si ii dadu un telefon lui Liz.
- Alo! Mi-ai gasit iubit ?
- ☆☆ Da!!!
- Cand ma vad cu el ?intrevba Liz.
- Maine, pe la 8, sa te pregatesti. Voi fi si eu acolo!raspunse Ali.
- Nu poti sa vii pe la mine sa doemi ca sa ma pregatesc??
- Sigur!
Ali se baga in masina si se duse pana la Liz. Ea avea o casa micuta dar avea tot felul de camere super tari. De exemplu are un lift care arata xa o camera.
-Hei !zise Ali.
- Hei! Cum arata... WREN ?
- Este inalt. Par saten deschis, ochii caprui, dar daca te uiti atent poti vedea ca ii are gri.
- Cum..., nu apuca de terminat Luz
- Cum de nu ma bagi in casa ??
STAI LEGGENDO
Doar un mesaj
RandomAli si cu Liz sunt o trupa renumita, dar cand, Lara intra in trupa acestora li se intampla lucruri rele. Cum ar fi ca iubitul Lui Liz se desoarte de ea.