Mobilden yazdigim icin kisa oluyor. Özür dilerim. Oylarınızı ve desteklerini bekliyorum. Yeniden baslangic gibi bir şeye basliyoruz. Ama tabiki barisi unutmuyoruz.
Multide: eskilerden ....
Barış beni bırakıp gideli 1 ay olmuştu. Ben yapayalnız , bomboş , tek başına derdi nedir bu sonbaharin neden soldurur bu gülleri. Tuhaflik bende bir oyun ama oyun bittimi? Iki kelime yetiyor seni seven bu kalbi kırmayi ama sen bana seninle olan herseyin zehir olduğunu delibalin zehir olduğunu söyledin . Oysaki ben zehirlerin en kötüsünü tatmaya hazirdim seninle. Kendini ittigin uçurumdan ben de düşüyorum. En acisida sensizz.....
Yeni bir is bulup kafede calismaya başladım. Uzaklara gittim. Izmirdeydim. Herşeyden uzak biraz toparlanmak için burdaydim. Burda canli müzik caliyorlardi. Cok hoş ve eğlenceli bir yerdi. Ben üzerime mavi göbeği açık kazak altina kot şort gitmiştim. Saclarimida dağınık bir topuz yaparak dans ederek ilerliyordum ki birine carpmistim. Üzerine kokteylerin dökülmüş olmasi ben i üzüntüye düşürdü.
- ne yapiyon be dikkat etsene garsonn kiz ! Sana sahip çıkan yokmu . Öğrenmedin mi sen önüne bakmayi . Dediğinde tepemin tasi atmisti. Sen görürsün. Yumruğunu tam da gözünün ortasina gecirdim. Ve uzerine atladim. Birileri ben çekmeye çalışıyordu ki sonunda başarmıştı. Beni birakani süzerken
Üzerinde beyaz kapsonlu kazak ve Siyah deri ceket altimda ise siyah dar pantalon vardi. Fazladiyla cool duruyordu karşımda etkilenmemek mümkün değil..
- bırak dövücem , gebertcem bana bunlari diyemez.- sakin ol asi kiz iyimisin ? Pardon çocuk iyimi acaba nasil caktin öyle?
- of birak beni sanane be salak .Diyip gittim. Bu istende kovulmanin piskolojisiyle iyice çökmüştüm. Catinin oldugu kata cikip ayaklarimi aşağı sallandirarak bakiniyordum. Özlüyorum elime bakarken yüzüğüm hala elimdeydi. O beni birakip gitmisti. Ama onu affedicegimi biliyordu. Ve dogru biliyordu. Elime yüzüğü alip asagi dogru fırlattım göz yaşlarimi tutmaya çalışırken yanaklarimin islandigi hissediyorum. Artik bırakmıştım içimdekileri ki dengemi kaybedip aşağı düşüyodum. Olamazz hemde bir apartmanın çatısından ........
Oylarinizi bekliyorum . Sizleri serviyorum delibal okuyucularimm.