Ediz Sabahın bir günü erkenden kalkar. İlk aklında olan Sadece Fosforlu arabasıdır. Çünkü arabasına süslemeler takmayı çok sever. Arabanın arkasında Cama yazdığı yazıyı gören Masum Mahalle sakinleri "Ayy bu çocuk bi harika yaa bak" derler. Yazıda ( Azrail bile ayağıma gelecekse, Sen neyin Tribindesin kızım) yazar. Ediz ilkten çoraplarını giyer fakat diğer eşini kaybetmiştir. Çünkü Ediz Şizofren olduğu için Geceleri Duvar"da uyur. Çorabını aramaya başlar. Vee Çorap Tost Makinasından çıkar. Şimdi diyeceksiniz, Tost makinasının Odasında ne işi var ? Çünkü Ediz Şizofren işte anlayın. Sonra Endişeli bir Sesle (Aha boku yedim) der. Ve yanık çorabı ayağına giyer. Oradan Ekmeğin arasına Nutella sürüp karnını bir güzel doyurur. Eveet Sıra geldi Doğanın evine gitmeye. Ediz çişini yapıp Elini yüzünü yıkadıktan sonra Odasına gider. Ben ne yapmalıyım şimdi ? Doğa'ma ne almalıyım diyerek kara kara düşünmeye başlar. Halbu ki Ediz'in çok parası vardır. Ama ruhu Fakir olduğu için Ediz'de Düşünce Sendromu bulunmaktadır. Ediz En sevdiği Fosforlu kıyafetini giyip çekmeceye yönelir Parfümü alır ve Her tarafıma sıkmaya başlar. En çokta Burnuna. Çünkü Burnunda Sümük oluşmasın diye yapar. Çünkü Ediz Titizdir. Ediz gibi olun. Ve Edizin aklına şahane bir fikir gelir. ( İşte bu ya Aferin bana, Doğa'ma alacağım Hediyeyi buldum) der Ve Evden çıkmak için aceleyle odasında çıkar, Hızı ile birlikte Koridorlar da drift yaparak Kapıya yönelir. İşte Edizin aklına dünkü Terliği gelir. ( Lan amk ben Dün terliğimi Ekmek almaya giderken köpeklere parçalatmıştım, şimdi napacam) diye söylenir. Sonra ediz (Hay amk, benim Çok ayakkabım var. Sikerim Terliği) diyerek Dolabı açar. Ve yeşil Fosforlu Adidasını giyer. Bu Ayakkabı Konuşabilen ayakkabıdır. Öyle sizin gibi Lastikten Değil. Çünkü Ediz Zengin. Ondan sonra Ediz On Bir diyerek (Benim de Espirilerim Çok güzel amk) diyerek Evden çıkar. Ve Sokağa indiğinde (Aha yine Tipini siktiğimin Veledleri Top oynuyo. Lann küçük veled... Top arabama gelmesin varya çükünüzü keserim) diyerek öfkeyle arabasının yanına gider. Ve arabası Yem yeşil Renkli Çimen yeşilinden üretilmiştir. Çünkü Ediz, Gözleriyle aynı uyumda olduğu için böyle araba almıştır. Arabanın Markası Ferrari'dir. Evet yanlış duymadınız. Yeşil Fosforlu bir Ferrari. Ve ediz uzaktan kumandasıyla cik cuk diyerek kapısını açar ve Ferrari'sine biner. Ve Anahtarı kontağa takıp çalıştırır ( Bekle beni Zalimin kızı) diyerek Gaza basar.
İKİNCİ BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDİZİN FOSFORLU ARABASI
HumorKendi Halinde boş boş gezip Doğa'ya Aşkını itiraf etmek için Palyaço olan Ediz ÇAĞIRAN.