Uzun bir aradan sonra Herkese Merhaba.
3. Bölüm'de, Ediz Doğanın Evinde.Eveet. Edizin Tam Gaz devam ettiği Macera devam ediyor.
Doğa'nın yolunu tuttuğu anda Torpito gözünden çıkardığı Müslüm Gürses kasetini Radyo Teyp'e takar. ( Ulan Sen Ediz'sin amk. Ferrari de teyp'in ne işi var ) Her neyse Taktıktan sonra Türkünün eşliğinde Ediz'de söylemeye başlar... ( Hangimiiz Sevmediik Çılgınlar Gibii...)
Ediz'in kafa olmuş 1 Milyon. Arada İki elini de bırakıp Trafikte kilere Hava atmaya çalışır. Her hata yapışında çelişki'ye kapılıp efkarlanır. En sonunda Doğanın Mahallesine ulaşır. Park etmek için yer arar ama bulamaz. Ediz iki kaşını çatıp ( Sikerim Böyle Mahalleyi ) diyerek usulca arabadan iner. Doğanın evi hemen 4 Bina aşağısındadır. Arabayı yolun ortasına bırakıp Doğanın evine Ağır Adımlarla gitmeye başlar. Binanın önüne gelir. Fakaat unuttuğu bir şey vardır. ( Ha Siktirr... Hediye'yi unuttum amk. Ben böyle şansın... Neyse Hediye'yi sonra alırım ) diyerek 6.Zile basar.
Ama açan olmaz.
Ediz - Herhalde evde değil neyse başka zillere basayım.Bütün zillere basmaya başlar. 4.Kattan Bir Dede ( Hangi veled basıyo durmadan şu zile ) dedikten sonra Hazır bulunan Su dolu Kovayı Edizin üzerine döker. Ediz Sırılsıklam olmuş durumda Sinirlenerek yerde ki taşları toplayıp Yaşlı Dedenin evini taşlamaya başlar. İşte Ediz bir keko olmuştur. O bir dizo. O bir devrimci.
Ediz gibi olmayın...Karşı binadan bir Teyze ( Tüüü senin kalıbına, Genç Delikanlı adamsın. Utanmıyomusun kendi yaşından büyükleri taşlamaya. Aman Aman yetişin komşular. Evi taşlıyolar.)
Ediz Hemen Teyzeye dönerek ( Sen sussana Muşmula Suratlı, Mobese Kamerası gibi heryeri izliyon amk. Git Trafikte bir köşede bekle de İnsanlar az yavaş gitsin, Tam Mobese Kamerası gibisin ) diyerek Çatt Kapı açılır. Ediz hemen Binadan içeri girer. 6. Kata koşa koşa çıkar Ve Doğanın Kapısına gelir. Cebinden Cüzdanını çıkarır ve Kredi kartını bulup Çelik Kapının kilit kısmı içine sokmaya başlar. Yukarı Aşağı yaptıktan sonra Kapı açılır. ( Hehehe Doğa kapıyı kitlemeden evden çıkmış neyse Doğa gelmeden Sürpriz yapayım aşkıma )
Ediz Hemen Telefonundan Tanıdığı bir Lahmacuncuyu arar. ( 4 Adet Lahmacun Acılı, 2.5 Litre'de kola ) Dedikten sonra Siparişi verir. Hemen Salona gidip Masayı hazırlamaya başlar. Masanın ortasına Bir Mum koyar. ve Ateş Aramaya başlar. Fakat bulamaz. Delirir. Kafayı yer. Hayır Hayır, midesinde yer bırakmak için yemez. Herneyse Edizin en son ki fikri aklına gelir. Hemen Cebinden çıkardığı iki İphone ile birbirine sürtmeye başlar. ve der ki ( Zenginliğin bana vermiş olduğu Akıldan dolayı kendimi teşekkür ediyorum ) diyerek eninde sonunda Ateş çıkar ve Mumu yakar.
Koltuğun üzerinde ki Kumandayı alıp Televizyonu açar. Ve hemen aradığı kanalı bulmaya başlar. İşteee Hayvanlar Alemi... Antilopların Yaşam Mücadelesi. Ediz keyifli bir zevkle Izlemeye başlar. Cebinden çıkartığı Diş Macunu ile İki dudağın arasına alıp emmeye başlar... Ediz diş Macunu nu çok sever. O olmadan Hayatın anlamı yoktur Ediz için...
3. Bölüm Soon...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDİZİN FOSFORLU ARABASI
HumorKendi Halinde boş boş gezip Doğa'ya Aşkını itiraf etmek için Palyaço olan Ediz ÇAĞIRAN.