Buuuuuun. Asta va fi primul capitol din poveste. Sper sa am inspiratie si sa va placa. Oricum ca sa stiti, as vrea ca povestea sa fie combinata si cu creepy pasta. Asa ca daca nu va place , nu imi pasa.
Let's go!Buna, eu sunt Mity si abia am ajuns intr-un nou oras sa locuiesc cu verisoara mea Andora. De cand am venit totul mi se parea cam sumbru si ciudat, dar cui ii pasa de asta (mie😱😱😱). In fine. De maine o sa incep prima zi din noul liceu. Nu cunosc pe nimeni, asa ca ar cam trebui sa imi fac repede prieteni.
Ma trezesc de dimineata si ma pregatesc cat de repede pot sa merg la liceu. Am mereu talentul sa intarzii, asa ca mi-am pus ceasul cu o ora inainte. O astept pe Andora sa ma ia cu masina si dintr-o data aud un sunet. M-am uitat in jur sa vad daca e cineva si tot ce am vazut a fost o umbra a unei persoane. Fiind ca de obicei curioasa vroiam sa vad cine e, dar nu am uitat ca sunt si o fire lenesa. (Inca ma intreb pentru astia mai lenesi care mergem in rai, tre sa ne ducem sau vine cineva sa ne ia?). In fine. Intrebarea va fi un mister, in orice caz , daca mergi in iad o sa cazi, deci nu o sa trebuiasca sa te misti.
Bun. Eu ajunsa la scoala , ne cunoscand pe nimeni, ce sa fac decat sa pun un afis: ,, caut prieten". Normal ca m-am gandit mai bine si am renuntat la idee. Nu puteam nici sa ma duc disperata sa intreb pe toata lumea daca vrea sa fie prieten sau prietena cu mine. Asa ca m-am gandit ca si un adevarat om destept ce nu prea sunt sa astept sa vad cu cine pic in banca , ca sa vorbesc cu el.
Direct prima ora. Aveam romana direct. Direct un coleg de banca. Colegul de banca era un baiat dragut, cu parul roz-rosu si ochii verzi. Eram pregatita sa vorbesc cu el , avand atata valoare si swag!!!. Pai ce se putea intampla rau???
-Buna! Eu sunt Mity!
-Sal,eu sung Ayato.
-Imi pare rau daca te deranjez din minunat tau somn de frumudete, dar nu mori daca facem cunostinta printesa(o sa imi primesc cat de curand direct o palma).
-Offffff, ok. Ce dracu vrei sa sti despre mine.
-Pai daca incepi tu asa frumos:care e sapunul tau preferat?, iti place spaghetele?, ce leguma ai vrea sa devii? Ce culoare au chilotii de pe tine? Sunt draguta?
-Stai un pic. Poti repeta?
-Nu prea cred!
Ok, hai ca am retinut. Pai:
Sapunul preferat este cel lichid cu miros de liliac, normal ca place la mine spaghetele, as vrea sa fiu un morcov patrat, nu prea stiu daca am chiloti pe mine, glumesc,negrii si esti draguta.
-Ce trist!
-Ce?
-Credeam ca sunt kawaii!
-Ok. Glumeam. Esti draguta, kawaii si sugoi.
-Asa da. Eu fericita este acum. Numai profa de romana sa nu ne auda.
-Tu mai ai alti prieteni?
-Nu prea imi pasa , dar da.
-Ok... Si ai o prietena?
-Da, ma culc cu ea in fiecare seara si o imbratisez mereu.
-Sa ghicesc. Perna. Si normal ca urmatoarea eu.
-Pai se poate?
-Normal ca nu!😂😂😂
-In fine.
-Ne vem in pauza de masa. Ok?
-Ok.Ajung in sala de masa si direct imi iau haleala si ma asez. Dupa putin timp vine Ayato cu inca cineva.
-Ea este Alice.
-Neatza!
-Hi!
-Din intamplare te razbuni pe oameni, Alice?
-Profesionista. Dar de ce?
-Nimic....
-Eu ma duc sa imi iau un suc.
-Ok.Mere eu sa ia un suc si apare un copil care vroia sa imi puna piedica. Cand sa imi puna ii trag piciorul, cade si ii mai torn si sucul in cap. Bon apetite!
-Fericit ba?
-De ce ai facut asta?!
-Ca sa nu fiu eu victima. Muahahaha.Ma intorc eu la frumos si ma asez. Toti se uitau la mine , dar imi era lene sa mai comrntez. Si acum a sunat si clopotelul.
Ma duc eu frumos cu Ayato si Alice spre casa , cand iar aud un sunet si nu vad pe nimeni. Soarta. Ajung acasa si ma bag direct in pat si ma culc. Inainte de asta ma uit un pic pe geam si vad iar o persoana. Ce sa fac decat sa ii fac cu mana. El s-a dus intr-o padure care era aproape. Soarta. Merg maine sa vad daca e ceva.
YOU ARE READING
My Little Killer
RandomHeeeeey. Asta va fi noua poveste, sper sa va placa si sa am mult mai multa imaginatie. De asemenea asta va fi o poveste intr-un fel combinata cu creepy pasta. In fine. Sa incepem povestea. Let's go! Buna, eu sunt Mity. M-am mutat de curand intr...