Îmi aduc aminte de parcă totul s-a întâmplat acum doua zile, dar au fost trei. Cum am ajuns intr-un tărâm îndepărtat numit "Tărâmul îndepărtat mai aproape de dincoace, dar mai incolo de dincolo , după lucruri care se văd de pe luna , după parcarea de la Carffour. Am observat trei ființe miraculoare care se certau. Acestea erau: Nyan Cat , PandaCorn și Capra Şnițy. Ele se certau ca nu știau care era mai buna si avea mai multa valoare.
Așa ca le-am combinat. Așa s-a creat Capra Realista zburătoare shaorma uriașă cu corn în cap care scoate curcubeu pe cur.
Acum ea salvează persoane neajutorate ca Panda Swag și salvează lumea...
Panda Swag era un ursulet găsit la gunoi si crescut de 2 prieteni, până intr.o zi cand a fost lăsat pe pod, iar cand s.au întors prietenii cei doi l.au aruncat. Acum Panda Swag atatea singur în frig dezbrăcat. Dar din fericire a fost salvat de Capra Realistica Zburătoare Shaorma Uriașă Cu Corn În Cap Care Scoate Curcubee Pe Cur.
Intr.o zi de duminică stăteam în casa tristă deoarece afara ploua cu sarmale, iar eu nu aveam smantana. Iar atunci apare Capra Realistica Zburătoare Shaorma Uriașă Cu Corn În Cap Care Scoate Curcubee Pe Cur care mi.a adus smantana. Fericiti si cu burțile pline ne.am hotarat sa mergem sa ne întâlnim cu Copiii Copaci ca sa ne jucam Minecraft. Acolo am început să minam :)). Venise si Panda Swag cu noi pe server si ne distrăm împreună. DAR...Dintr.o dată apare inamicul nr unul HEROBRINE. TAM TAM TAM.... El ne ataca si dintr.o dată sare pe mine. Cand sa imi dea lovitura finală ( în minecraft nu e ca in viata reala ca sa pot sa.l omor ca un killer adevarat ce sunt). Dar Capra Realistica Zburătoare Shaorma Uriașă Cu Corn În Cap Care Scoate Curcubee Pe Cur. Herobrine il rănește si fuge. Atunci ne ducem sa o ajutam si ne hotăram sa stam fiecare pe rând seara de pază. Noaptea cand era randul meu sa stau de pază. Fix atunci cu norocul meu de găină mâncati.as , ca se pare ca ma duc degeaba la biserica , apare Herobrine. El ma prinde si sa tine de gura ca sa nu pot tipa. Il mușc si tip si răsputeri. Atunci toata lumea se trezeste si se uita sa vada ce se intampla. Il vad pe Herobrine cum m.a luat si ei încearcă să ne prindă din urmă. Dar na... Herobrine u know...hack... sigur are hack. Atunci ajung intr.o casa si ma leaga de mâini. Ajutor...asta e viol? Ce drq. Bun. Stau sa vad ce va urma si cand iese din camera în care eram reușesc să mă desfac la mâini. Am niste manutze foarte mici. Aia e. Caut o fereastra deschisă ,dar fix atunci apare Herobrine si ma prinde. Ca scuza ii spun ca eu cautam decat baia :))). Ma gandesc ce sa fac si imi dau seama ca pot sa.l păcălesc cu șarmul meu. Ma apropii de el si chiar merge . Cand ma prefac ca o sa.l sărut de pe geam apare Panda Swag. Sare pe Herobrine Si il pune la pământ. Atunci a fost momentul potrivit sa.i dau cu tocul în el. Booom. Il batem Si il legăm. Chemăm un dragon și il legăm de el pe dragon. Asa ca Ceaw Herobrine si multumesc Panda Swag. Pwp jos.Aceasta a fost si povestea. Nush de ce am scris asa ceva. Multumesc.
Mity
P.S: numele nu a încăput complet în titlu. Bye 😘
YOU ARE READING
My Little Killer
RandomHeeeeey. Asta va fi noua poveste, sper sa va placa si sa am mult mai multa imaginatie. De asemenea asta va fi o poveste intr-un fel combinata cu creepy pasta. In fine. Sa incepem povestea. Let's go! Buna, eu sunt Mity. M-am mutat de curand intr...