Kim si Merry

9 1 0
                                    


    
Kim''
                The Past(trecutul)

    Am întâlnit-o când eram doar două copile.Amândoua nebunatice și în căutare de noi aventuri.O chema Merry.Nu știam ce este cu mine,dar simțeam că imaginea ei mă reflectă totodată și pe mine.Când nu eram cu ea,mă simțeam ca și cum aș fi fost singură pe lume.Ea nu avea mamă ,iar eu nu aveam tată și la fel ca mine,nu avea nici frați,nici surori.Imi era atât de dragă,ca și cum mi-ar fi fost o soră care niciodată nu mă lasă la greu indiferent de situație.
                       *****

,,Merry''
                     The Present

     Eram în căutare de noi aventuri și pericole.
M-am întâlnit cu Kim în parcul din apropierea caselor noastre.Dintr-odată,am zărit o pasăre uriașă scrutând zările,răspândind mult zgomot în jur.Zbura în cercuri de foc.ca și cum ar fi vrut să ne transmită un mesaj important.Am urmărit-o până la un pod ce părea că urcă până în înaltul cerului.Deodată.am fost învăluite de o mireasmă îmbietoare și ne-am simțit pleoapele îngreunându-se.
                    *****

,,Kim''
Ne-am trezit pe un tinut de basm care părea făcut din forme apetisante de vată de zahăr.Semăna cu un tărâm al norilor îndepărtat și părăsit.Am scrutat împrejurimile în căutarea lui Merry.Am zărit-o nu departe de mine.M-am apropiat de ea însă părea inconștientă.Am alergat cu disperare după ajutoare,dar nu am găsit pe nimeni.Locul era pustiu asemeni unui gol făcut în orizontul fără de margini al cerului.Imi părea că nu mai aveam scăpare.
                     *****

,,Merry''
M-am trezit dar Kim nu era nicăieri,,Dar unde eram defapt?!Tot ce îmi amintesc este decât un vultur.....și atât.''
     -Kim!Unde ești?,,Doar nu m-o fi părăsit chiar aici.''
Din depărtare parcă se auzea un ecou la fel de singuratic precum mine,răspunzându-mi:
      -Merry.
Printre norii uriași,zăresc o siluetă întunecată alergând spre mine cu repeziciune.Era Kim.
      -Te-ai trezit!Te-am căutat peste tot!mă uit la ea și observ că mă privește neîncrezătoare.M-a strâns în brațe de parcă nu m-ar mai fi văzut de o veșnicie.Din nou împreună,perfect.Acum trebuia numai să ieșim de aici.
                      *****

,,Kim''
Am auzit pași apropiindu-se.Deodată,niște gardieni ne-au luat prin surprindere.
     -Nu vrem probleme!am auzit-o pe Merry spunându-le
     -Suntem doar în vizită,am spus eu cu glas tremurând,uitându-mă în ochii reci ai gardienilor.
     -Cine v-a dat permisiunea să veniți aici?!
     -Veți merge cu noi la palat pentru a-i da explicații regelui.Vă veți asuma în curând responsabilitatea pentru faptele voastre.
    Ne-au excortat și ne-au dus la palat,cu toate că noi ne-am împotrivit.Simțeam că nu vom ieși bine din această situație.
                   *****
  ,,Merry''
Ușile palatului s-au deschis cu zgomot și am fost introduse într-o încăpere încărcată de podoabe și bogății.Eram de-a dreptul fermecate și orbite de strălucirea din jur.Am fost întâmpinate de o fetița mică ce ne privea cu ochi curioși.Era de o frumusețe neasemuită,cu buclele bălaie fluturându-i la orice adiere a vântului și cu ochii ca două perle mici,strălucitoare și adânci precum niște mări albastre.Ne-am uitat la ea amuzate și am început să chicotim.
   -Ce e așa de râs?Cum Îndrăzniți să stați în fața Prințesei fără să vă închinați.A tunat vocea gardianului.
   -Ne cerem iertare!
   -Ce se întâmplă aici?De ce sunt aceste fete luate prizoniere?
    -Nu vă faceți griji,Majestatea Voastră.Nu este necesar să vă preocupe aceste lucruri.
    -Înălțimea sa se va ocupa de tot!
                         *****

,,Kim''
     Trebuia să îl convingem pe Rege că nu eram vinovate cu nimic.Dar cum?!Ce să facem,oare nu mai putem găsi nicio cale de scăpare.Regele ne privea cu mânie de pe tronul lui încrustat cu diamante.
   -Cine v-a trimis aici să ne spionați regatul?
   -Noi doar ne-am rătăcit,străbătea până la mine glasul îndurerat al lui Merry.
   -Tăcere!!În genunchi când vorbește Regele!
    -Cum Îndrăzniți să vă împotriviți?!
    -Lasă-le,mă voi ocupa chiar eu personal de ele!Veți începe prin a-mi spune cum a-ți cutezat să treceți granițele regatului meu!     -Noi...nnu..știmm...despre...ce...este...vorba,am grăit neîncrezătoare.
   -Cerem îndurare!
   -Veți fi pedepsite pentru nesăbuință voastră.Trebuie să învățați că faptele au și consecințe!
    Regele zăbovi câteva clipe și murmură mai mult ca pentru sine:
   -Luați-le de aici!!Nu merită să îmi pierd vremea cu asemenea bazaconii.Regatul Întunericului va avea de dat multe explicații pentru asta.
                           *****

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 04, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum