BARUTÇU DENİZCİLİK *33.BÖLÜM*

2.2K 64 7
                                    

... Leyla Merve'nin saçını başını yolarken Toprak bağırır.

-TOPRAK: Yeter da ! Hatun sende bırak kadını , Yalın Aras sende kardeşime sarılma . Bi sakin da .

-LEYLA: Ne bırakıcam ayol ! Aaa! Hem kim bu kadın bana cevap ver Toprak . Beni bu kadınla mı aldatıyosun . Ne susuyosun be adam konuşsana

-TOPRAK: Kızım bi sussan konuşucam zaten de Defne' ye bağladın iyice. Defne demişken sen napıyon burda hemde Yalın Aras'la ?

-DEFNE: Abi şöyle ki şimdi Leyloş bana geldi dedi ki Toprak beni aldatıyo dedi bende dedim ki saçmalama dedim abim seni çok seviyo dedim ordan Habibe yok erkek milletiymişte hep aynılarmışta bende dedim ki bizim erkeklerimiz yapmaz dedim misal Yalın bu gün bi kadını kendine asılmaya çalışıyo diye şirketten kovmuş. Yalın'da iş çıkışı evin önüne geldi, Leyloş da Yalın bizi hemen şirkete götür dedi öyle yani. Şimdi sen söyle abi bu kadın ne ayak ?

-TOPRAK: Doğru mu söylüyo Merve Hanım ?

(Defne arkadan kadını dürter)

-MERVE: Evet . Kendisi işin sahte olduğunu anladı ve ben ona yaklaşmaya çalışınca beni kovdu .

-TOPRAK: Yalın Aras dedeni ikna et gel kızı iste. Ama deden ikna olurmu orasını bilmem.

-YALIN: İkna ederim ben dedemi .

-LEYLA: Sen şimdi bu kadını Yalın'ı test etmek için mi tuttun yani. Ayol sen zaten kızı vermişsin Yalın'ın bu kadına bakmayacağı kesin.

-TOPRAK: Sen beni mi kıskandın şimdi hatun ?

-LEYLA: Kıskandım tabi ki bence gayet normal niye şaşırdın ki ?

-TOPRAK: Evlenme teklifimi reddettin ya ondan dedim.

-LEYLA: Hala geçerli mi peki ?

-TOPRAK: Sana her zaman geçerli hatun

-LEYLA: O zaman bu evrimine katkıda bulunuyum bari EVET !

İnat Bitmez,Aşk Bitmez...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin