Sen kendini ne sanıyorsun?

13 1 0
                                    

Medyada Asrın var gençler♡♥♡
********************************
  Ahh yine lanet alarmın sesiyle uyandım. Uyuşuk bi şekilde lavabodaki işlerimi hallettim. Rengarenk dolabımdan fosforlu sarı tişörtle mor etek çıkardım. Altına da çok sevdiğim siyah topuklu rugan ayakkabılarımı giydim etrafımda döndüm yine herzaman ki gibi cok renkli oldum yaşasınn. Ben demek renk demek renk demek ben demek. Hemen arabama atlayıp okula sürmeye başladım. Okulun sokağına girdiğimde garip bişey farkettim. Motorun üstünde oturmuş simsiyah giyinmis ağzında duran sigarasiyla çok hoş görünüyordu. Aman ne diyorum ben ya siyahtan nefret ederim ben bi kere ama onda çok farklı durmuş. Insanı günaha davet eden bir görüntüsü vardı.Tam bakışlarımı yola çekiyordum ki önüme birinin çıkmasıyla aniden frene bastım. Bu tabiki benim şapşirik sınıf arkadaşım  Melisti. Gülerek indim arabadan ve sarıldım. Seni cok özledim kırmızı dedim. En ufak şeyde kıpkırmızı olduğu için ona kırmızı diyorum. Oda hemen boynuma doladı kollarını. Bende seni çok özledim fosforella dedi. Evet doğru renkli giyinmeyi en çok da fosforlu giyinmeyi seviyorum. O sırada az önceki mükemmel çocuk bize doğru yürümeye başladı. Tam önümden geçerken'' fosforella ha?''dedi ve kahkahaya boğuldu. Ne yapacağımı şaşırmış bi şekilde kıpkırmızı oldum. Bi anlık cesaretle bende''Bad boy  olmaya calısan şakacı çocuk''dedim. Dediğimden hoslanmamış olacak ki üzerime yürümeye başladı.Hey sen ne yaptığını sanıyorsun dedim. ''Küçük farelere haddini bildirmek lazım''dedi ve yaklaşmaya başladı. Tam kulağıma eğilmisti ki bir patlama sesi oldu. Biri ateş ede ede bize doğru koşmaya başladı.Bir yandan da bittin sen Asrın diye bağırıyordu.  Adının Asrın olduğunu tahmin ettiğim çocuksa hemen sağına soluna bakarak arabama atladı. Benim arabama benim benim. Noluyo lan dememle atla diye bağırdı. Hemen arabaya atladım boru mu lan benim arabam tabi atlıcam. Hemen hareket etmeye başladık. Bi dakka lan o ibre 160 ı mı gösteriyo bana mı öyle geldi yok yok doğru görüyorum. Laan durr diye bağırdım o ise bana anlamsızca bakıyordu. Kime diyorum ben ya diye bidaha bağırdım. Sus be kızım ne cok konuştun sen öyle yemedim arabanı bi atlatalım şu adamı bırakıcam arabanı dedi. Tam atlattık çek sağa diye bağırdım hemen dediğimi yaptı ne biçim sert çocuk bu böyle ya neyse in arabamdan dedim.Umursamazca gözlerini devirdi ve indi. Hemen okula geri döndüm. Daha sabah hayranlıkla baktığım çocukla neler yaşamıştım böyle. Çok garip şeyler dönüyor ya bilmiyorum.
********************************
İlk hikayem arkadaşlar hatalarımı maruz görün lütfen. Arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın. Votelerinizi bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FosforellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin