2.8

1.1K 114 45
                                    

Yoongi cand ajunse insfarsit acasa dupa o alta zi de munca,  o strigă pe fata dar aceasta nu răspunse.

Era destul de tarziu si se gandise ca doarme asa ca se duse in dormitor dar fata nu era de gasit acolo.

Un fior ii străbate sira spinări si un sentiment rau i se infiltra in inima dar si minte.

Se duse in baie inca cu speranta ca o v-a gasi in viata si ca ea doar făcea dus dar dorinta băiatului nu se adeveri.

Cand intra in baie o văzu cum era căzută lângă  cadă  cu capul sangerandu-i din cauza impactului si cum aceasta nu misca.

Băiatul fugi intr-un suflet spre ea si încerca sa ii găsească pulsul dar acesta nu mai era.

Yoongi începuse sa plângă in hohote ținând unica fiinta pe care a iubit-o mai mult decat orice altceva pe aceasta lume.

A jelit-o luni bune pe fata cu păr  de foc, a regretat in fiecare secundă ca in acea zi nu a fost acolo pentru a o salva, sa invinovatit ,chiar a vrut sa isi ia viata doar pentru a fi alaturi de ea dar biletelul pe care il scrisese fata il oprise din a face acest gest necugetat.

Ia promis ca v-a face asa cum ia spus ea in bilețel si se pare ca sa tinut de cuvant.







-"Tati mai stam, afara se întuneca."spune o fetita de doar cativa anisori tragandu-l de mânecă.

-"Da scumpo ,mergem acasa,  acum."spuse Yoongi acum fiind un bărbat frumos dar cu tristete in suflet.

Acesta veni in fiecare zi la cimitir de cand murise ea ,nu conta vremea el era acolo in fiecare zi plângând si fiind sfasiat de durere.

Cu o ultima privire spre mormântul ei si o lacrimă cazandu-i pe obraz lua mica fetita cu par de foc in brate si se indreptara spre casa.

Yoongi nu a putut trece peste dragostea ce i o purta lui Aubrey dar a gasit pe cineva sa ii fie alaturi ,stia ca nu o v-a putea inlocui pe ea dar era fericit langa fetita lui si soție.

Stia ca nu o va uita niciodată si era bucuros ca peste ceva timp o v-a intalni dinou.










                  *****THE END*****

Insane [Min.Yoongi] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum