KRINGGGGGG !!!
Tepat pukul 5 pagi locengku berbunyi ..
Yeon : haihhh .... bising betul laa .. bukannye hari ni sekolah pun .. kacau je orang nak tido ..
Omma : amboii amboiii sapa kate hari ni kamu tak sekolah ? Kamu tetap pergi sekolah tapi lambat .. and baju sekolah pun omma dah sediakn .. and lagi satu appa dan omma hanya menghantar kamu ke sekolah , pasal kelas ke ape ke kamu settle sendiri ...
Yeon : nae omma .... kenapa nak sekolah hari ni ? Hari ni kan kite pindah rumah .. sape yang nk tolong omma appa angkat perabot tu? .. sape yg nakkemas semua tu ? sape nak settle bilik yeonmi ?
omma : amboiii soalan .... hal tu omma dh settle sndiri and bilik kamu tu .. omma hanya letak brg2 kamu kt dlm bilik baru kamu .. susun2 barang kamu settle kan ...
Yeon : nae omma tapi ....
Percakapan yeon terhenti bila omma nye berkata .....
Omma : banyak laa tapi kamu ... tak payah nak tapi2 sgt ... sekarang pergi pkai baju skolah ... yeon jgn nk menggatal angkat barang .. biar org upahan omma yg angkat kang tkpsl2 yeon punya baju kotor ...
Omma yeon terus beredar ... yeon dari pada tadi malas nak bangun .. terus segar megar bangun .. tak sabar nk sekolah baru .. yeon terus ambil tuala dan terus mandi .. selepas mandi yeon memperkemas kan dirinya ..
Skip pindah rumah ~~
xxx di sekolah xxx
Park Yeonmi terus meluru ke pejabat dan menanyakan kelas dia kepada pembantu kerani (betul ke?) Selsai hal di pejabat terus dia mencari kelas tersebut ..
yeon: besar betul sekolah ni .. mana laa kelas aku ni ..
Sedang yeonmi melilau cari kelas dia tiba2 ..
KEDEBUKKK !!!
Yeon : mian mian .... tak sengaja ..
? : habis kotor baju aku .. kau jalan pakai ape ?
Yeon : kotor sikit pun nk merungut .. kau tanya aku jalan pkai ape ? Aku jalan pkai kaki ... ape bende punya soalan laa kau tanya ... habis kau tu jalan pkai ape ? Tangan ? Telinga ?
? : aaa.. err .. *tahan malu* tak .. aku maksud kan .. kau tu tetiba nak langgar aku .. and aku tak pernah tengok pun kau kat sini *tgk nametag yeon* PARK YEONMI ..
Yeon : hekeleh .. sapa yang langgar sape ? Nak marah org plk .. aku bdk baru kat sini and aku cari kelas 4-A1 .. *kemas2 kan skirt tiba2...* yaaa .. kau punya pasal laa lutut aku berdarah .. erghhhh .. dasar arrogant(betul ke eja?)
? : alaaahhh .. darah sikit pun nak merungut ... nah amik sapu tangan aku , lap kau punya darah *bagi sapu tangan* aku dah lambat nk masuk kelas ... * terus blah*
Yeon : yaaa ! Terus blaah cm tu je .. bukannye nak bgithu mna kelas .. *ckp sorg*
?? : *pgg bahu yeon* anyeonggg .. kau budak baru ehh ? Tengah bt ape tu ? ..
Yeon : opocot mak kau meletop ! . Terkejut aku ... tadi ni haa ade terlanggar sorg mamat mne nth .. sombong nk mampus .. tatau nama dia ape .. btw nama kau ape ?
?? : Jeon Jungkook ...
Yeon : ohhh ..jungkook *teringat kat biskut* kookie blh tnjuk kan aku kelas 4-A1 ..
kookie : kookie ? Mne kau dpt nama tu ? kelas 4-A1? .. sekelas dengan akulaa ... meh aku tunjuk kan ..
Yeon : aku amik dari biskut fav aku ..
Skip ~
sesampai di kelas kookie suruh yeon duduk kt luar dulu ... tggu cg pggl masuk baru masuk ..Kookie : *pergi kat cg pastu bisik*
Cg. Kim : haa okeyh .. awak blh duduk tmpt awk jungkook ..
Kookie : ehh .. nama saya dah tukar .. cg blh pggl saya KOOKIE .. sdp kan nama tu ..
Cg.kim : haihh yelaa yelaa kookie ... okeyh .. hari ni kita ade bdk baru ... Sila masuk ..
Yeon pun meluru masuk ke dalam kelas tersebut .. semua pelajar dlm kelas terkejut tgk yeon dengan rupa yang cantik badan slim ...
Yeon : anyeonghaseyo ... Park Yeonmi imnida .. blh pggl yeon/yeonmi sila beri tunjuk ajar ..
Cg kim : okeyy yeonmi awakk blh .... ehh knpe dgn lutut awak tu ..
Yeon : tak .. tadi ... *terpandang bdk ? Tadi "eeghhhh kau kelas sini siap kau"yeon ckp dlmhati*
Cg kim : yeon .. yeonmi *smbil melambai tgnnye dimuka yeon*
Yeon : aaa .. tk tadi ade bdk tu sombong sgt dy langgar saya *menjegilkan mata kt ? *
Cg kim : ouhhhh .. awak blh duduk sblh jimin kat hujung sana tu ..
Yeon : aa ? Nae ... *"ouhhhh nama dy jimin ... wait and see jimin"*
KRINGGGG !!!
Loceng berbunyi menandakan rehat sudah tiba ... yeon dengan kookie pun rehat sama2 ... mereka sudah sah mnjadi sahabat sehidup semati .. yeon tk tahu yg kookie dgn jimin kawan baik begitu jugak dgn rapmon , v , jhope , suga and jin .. mereka yang disebut tadi satu team yg terkenal di sekolah tersebut ..
Yeon : wehh kookie .. tlg beli kan aku sandwich ... aku tggu kat pondok sana ..
Kookie : haa okeyh2 ..
Sedang yeon menunggu kookie beli sandwish tiba2 jimin datang menyergah yeon ..
Jimin : BAHHHH !!
Yeon : erghhhh .. kau lagi .. haa aku nak bgi sapu tgn kau tadi ... sory laa erk penuh dgn darah aku ..
Jimin : aku tk kn ambil selagi sapu tangan aku yang mahal tu bersih masa aku bgi kt kau tadi ... aku nak kau basuh ..
Yeon : amboii amboii .. senang je kau cakap .. ingat aku ni hamba kau ke ? . Nasib baik hari ni mood aku baik tau .. klau tak sapu tgn kau ni dekat tok sampah tu ..
Kookie : haa nah sandwich kau .. ehh jimin pun ada .. jum laa mkn sama2 ngan kami
Yeon dgn jimin saling pandang memandang and saling buat muka annoying ..
#sorry klau part ni membosan kan