Bölüm -1

333 14 2
                                    

Medya : Kağan
sizler için güzel birşeyler yapmaya çalıştım iyi okumalar :)) *-*

***

Annem hadi kalk okula gideceksin dediğinde hiç umursamadan uyumaya devam ettim.servisi kaçıracaksın dedi offlayak kalktım üşüdüm lan sabahın 6 sında okulamı gidilir >.< Servise bindim. herzamanki gibiydi . yeni alışıyordum. yeni başladıydım servise. fazla konuşmuyordum kimseyle. okula giderken bi çocuk daha alıyoruz.

çocuk yani klasik ıyy cılız (meteor) benim oturduğum yerin yan tarafına oturmuştu sürekli telefonla ilgileniyordu egolu gibiydi ama çok tatlıydı :S beni görmemişti bile okula gitmiştik herzamanki okul arkadaslarım Sude ve Berfin herzamanki gibi okuldu yani...

1 Ay sonra kasım ayındaydık off sınavlar başlıyordu. herzamanki gibi servise binip okula gittik sınavlar karışık oluyordu yani ayrı sınıflarda başka kişilerle hoca hangi sınıfa gideceğimizi açıklıyordu Berfin 11-C 22... ve Hazal 10-D 15 tenefüs zili çalmıştı o sınıfa gittim tesadüfe bak önümde o çocuk var. servisteki meteor... sürekli arkasına doğru dönüyordu çantasından birşey almak için çantasının fermuarlarıyla oynarken bana bakıyordu bende ona acaba tanımışmıydı bian tereddüt etsemde heyecanımı yenip hoca içeri girerken dürttüm arkasını döndü sen servisteki oğlan değilmisin dedim, hayır dedi başını salladı bende nasıl ya sen gökhan'ın felan olduğu serviste değilmisin? dedim ha evet dedi gülümsedim tamam bana kopya ver dedim anlaştık dedi göz kırptı.. OHAAA göz kırptı banaaa ayyy yerim seni :* *-* neyse +coğrafyan iyimi? dedim -Evet azıcık çalıştım +tmm Nedemek yerler karışmış nereye gidiyon off hoca yaa aldı cocuğu önlere attı ben napcam neyse sınavı olduk abiler kaynatıyo çocuğun adını öğrendim kağan'mış.. Sınav bitti son dersti zaten hemen servise gittim zarf verildiydi para yatırmak için o arada Kağan geldi. nasıl geçti dedi o arada zarfla ilgileniyodum benim yan tarafımdaki tekli koltuğa oturmuş.. hemen yerime oturdum iyi geçti senin dedim iyiydi kolaydı felan konuşuyoruz bildiğin...

Milletttt *-* Beğendinizmi Umarım beğenmişsinizdir :* Diğer Bölümde Görüşmek üzere...

Okuldaki MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin