muzica îi acompania seara. era răcoare, iar geamul era deschis. se înfofolii sub plapumă cu căștile în urechi, și cartea în mână.
-ai un musafir! o anunță mama ei din pragul ușii, entuziasmată de musafir.
își puse cartea pe noptiera alb-bej, pe care o cumpăraseră acum ceva vreme, când merse cu mama ei la magazinul de mobilă pentru a renova întreaga casă.
își încălță papucii de casă și ieși din camera. era el.
gestul lui i se părea clișeic, dar drăguț.
-cred că ai uitat ceva.spuse el cu mâinile la spate.
-nu, sunt sigură că n-am uitat nimic.
îți dăduse o palmă mintală la vederea chitării pe care el o ținea în mână. își luă chitara din mâna lui, și îi zâmbi.
-mersi.
-oricând!
stătură câteva minute în liniște, după care Claire îl invitase să intre în camera ei. închise ușa după ea, și se trântiră pe pat. și făcu la fel, acum stând amândoi unul lângă altul, privind tavanul alb.
el îi luară mâna lui Claire în a sa, creând o căldură în jurul încheieturilor. nu spuneau nimic, era de ajuns să se atingă.
-sunt Evan. te rog, nu râde de numele meu!
-eu cred că-i drăguț.
-și al tău e drăguț. drăguț ca tine. spuse Evan, făcând-o pe Claire să roșească.
Evan se întorseseră cu capul către Claire, care făcu la fel. respirau în același timp. o cuprinse. acea căldură se răspândea acum în tot corpul.
soarele îi făcură ochii lui Claire să se deschidă.
-Evan!
-mai vreau să dorm. dar se trezi și el, simțind aceeași căldură ca seara trecută.
zâmbiră când văzură fața lui Claire. obrajii ei luară foc, dar au fost stinși de sărutul pe care îl primi de la Evan. un sărut stângaci.
simțise cum stomacul i se inundă de căldură, și cum inima se scaldă într-un val.
sărutul durase până cei doi rămăseseră fără aer.
-pentru ce a fost asta?întrebă Claire cu ochii închiși.
-pentru cel mai cald suflet.
-crezi că mama s-a trezit?
Evan îți întinse mâinile în aer, căscând. Claire se ridicară în creștetul capului, privind pe fereastră.era soare, în ciuda faptului că era toamnă.
coborâră amândoi jos, în bucătărie. Claire citiră de pe bilețelul lipit de frigider. pe el scria:"Draga mea, sper că ați dormit bine aseară. Ți-am lăsat bani de mâncare în cutia de biscuiți. Te iubesc"
Evan îi admiră părul blond cu reflexe castanii. îi plăcea tot la ea. tot.
Claire își luară jacheta.
-mâncăm în oraș! spuse, căutând cheile și banii. o pupară pe Sasha pe creștet, și îi puse apă în bol.
amândoi părăsiră bucătăria, închizând ușa după ei.
ăsta a fost cel mai lung capitol, deci sper să vă placă și acesta.
CITEȘTI
Warm
Short Story"-îmbrățișează-mă pentru ultima oară. încălzește-mă ca prima dată." @venustic sper că-i originală. așa că rămâi și tu original.