Rotile masinii s-au oprit cand soferul acesteia a ajuns la destinatie. Curtea scolii s-a golit incetul cu incetul de cei cativa elevi ce stateau in frigul lunii ianuarie, o zi obisnuita de miercuri. Fulgii de zapada continuau sa cada, acoperind tot ce le statea in cale, lasand in urma un peisaj rupt din basme. Doar trei adolescenti ce se bateau cu zapada in drumul lor spre intrarea in liceu, se aflau pentru moment afara. Cladirea mare, impunatoare, ce adapostea peste o mie de elevi, avea forma unui L.
-Gloria. Vocea femeii din scaunul soferului ii atrase atentia fetei din dreapta ce analiza liceul.
Isi intoarse capul catre mama ei, acordandu-i toata atentia.
-Ti-ai luat tot ce-ti trebuie?
Degetele subtiri ale Gloriei alunecara pe ecranul tableie, tastand.
-Da, mami. O a doua voce de femeie se auzi in interiorul masinii.
-Voiam doar sa ma asigur. A chicotit.
-Tu mi-ai facut ghiozdanul, ai uitat? Gloria ii aduse aminte mamei ei.
-Probabil, scuza-ma. Femeia si-a trosnit degetele de la ambele maini, emotionata.
-Parca tu ai merge la scoala, nu eu. Imediat ce tasta, se intoarse cu fata catre ea, asteptandu-i reactia.
-Stiu, si-mi pare rau, doar ca am emotii, mai multe ca niciodata. Se scuza. Poftim banii de mancare, in caz ca ai nevoie de ceva, imi ceri, da? Lua portofelul negru de langa scaun si scoase o hartie de 20.
Aproba scurt si lua bani din mana mamei ei, stiind ca daca ii refuza, tot avea sa ii gaseasca mai tarziu prin ghiozdanul ei sau prin haina, numai ea stiind cum.
-Ai grija ce faci si evita grupurile celor increzuti.
-Asa voi face. Isi inchise paltonul negru si isi trase caciula de aceeasi culoare in cap.
Inainte sa iasa, isi baga tableta in husa si isi lua si manusile.
-Vino aici. O trase catre ea si o imbratisa, sarutandu-i ambii obraji.
Gloria ii arunca o privire, avertizand-o ca avea sa intarzie la ora.
-Bine, du-te. Ii dadu drumul si se aseza inapoi in scaunul ei.
Fericita, Gloria iesi din masina si deschise usa din spate, luandu-si ghiozdanul de pe bancheta. Si-l puse pe umarul drept si inchise usa masinii.
-Te iubesc! Mama ei striga catre ea.
Degetele Gloriei se miscara in aer, spunandu-i ca si ea o iubeste. Ii facu mai apoi cu mana si se intoarse pe calcaie, mergand catre liceu. Isi intoarse capul si privi masina alba a mamei ei ce se indeparta, iesind pe portile mari din fier. Voia ca mama ei sa se intoarca si sa o insoteasca, avea mari emotii, la fel de multe ca mama ei. Isi stranse tableta si pasi hotarata.
Ce avea sa se intample rau? E inceputul semestrului II, iar ea a ajuns pentru prima data in fata unui liceu. Mama ei a hotarat ca ar fi mai bine daca fiica ei ar studia acasa. Era pregatita sa-si invete fiica, avea destule diplome care sa dovedeasca asta, iar anii petrecuti in cele doua facultati pe care le-a facut, o ajutau.
Relatia dintre Gloria si mama ei, Elizabeth, era una stransa de cand au ramas singure. Elizabeth si-a dat seama ca daca voia sa fie cea mai buna prietena a fiicei ei, aveau nevoie de comunicare. Isi spuneau orice si se ajutau reciproc. Aratau mai mult ca doua susori, uneori fiind confundate. Elizabeth a facut enorma greseala de a se indragosti de Josh, tatal Gloriei. Fiind baiatul rau al liceului, sucea mintile fetelor in doar cateva secunde, asta s-a intamplat si in cazul ei. Povestea lor a fost scurta, la 18 ani a nascut-o pe Gloria, fiind nevoita sa-si inghete primul an de facultate. S-a mutat impreuna cu Josh intr-o casuta mica, la marginea orasului. Doi ani mai tarziu a fost parasita, vazandu-se nevoita sa ceara ajutorul parintilor ei, ce, cu greu au iertat-o pentru neascultarea ei. Cu ajutorul mamei ei, si-a putut continua studiile.
YOU ARE READING
Limbajul iubirii
Teen FictionCe faci cand nu poti sa vorbesti? Folosesti limbajul semnelor pentru a o putea face? Probabil. Nu am mai vazut povesti de genu' pe Watt, deci nu prea am de ce sa fiu acuzata de plagiat.