-Voi luati o minge si jucati fotbal, ceva. Fara prea multa harmalaie. Profesorul scund le arata baietilor partea cealalta a salii. Iar voi incepeti cu o incalzire apoi lucrati cateva exercitii, am putina treaba si nu vreau sa fiu deranjat. Se indrepta catre catedra plina cu foi.
-Haide, Gloria. Amber ii atinse incet umarul.
Dadu din cap si o urma intr-o alergare usoara alaturi de celelalte fete. Au alergat de trei ori in jurul jumatatii de teren si s-au oprit pentru a continua exercitiile.
-Luati-va dupa mine. O fata scunda si slabuta se puse in fata lor si le indica ce exercitii urmau sa faca. Zambi fericita.
Incepu cu o rotire a capului, a umerilor si a bazinului. Isi ridica mainile deasupra capului si se apleca, repetand exercitiul de cateva ori. Trase aer in piept cand se simti extenuata si se uita catre baietii ce se jucau si se imbranceau in drumul lor spre cos.
Gloria isi roti ochii prin sala gigantica si analiza fiecare detaliu. Tresari si se dadu in spate cand simti ca pieptul ii arde, isi apleca capul si vazu pata de cafea ce-i patase tricoul.
-Scuze, imi pare rau. Fata incerca sa stearga cafeaua, trecandu-si degetele peste materialul patat.
Se dadu in spate, incercand sa scape de ea.
-Ce naiba i-ai facut? Amber aparu nedumerita langa ele.
-Nimic. Isi ridica mainile in aer.
-Cine dracu' te-a pus sa faci asta? Ii lovi umarul si o impinse.
-Nimeni! Facu pe nestiutoarea.
-Manda, nu? Se misca croita catre ea insa Gloria o prinse de brat si incerca sa o opreasca.
Vru sa-i spuna sa se opreasca, dar nu putea. Fetele se oprira si se uitara la ele, la fel si baietii. O zari cu usurinta pe partea cealalta a salii, asezata pe bancile din dreptul baietilor. Zambi satisfacuta si-i facu lejer cu mana.
-Sunteti asa de penibile ...
-Ce se intampla aici? Profesorul se opri langa ele si le privi.
-Nu se poate abtine si se leaga de Gloria doar pentru ca e noua. Amber raspunse revoltata.
-Cine?
-Ea si Manda. Isi ridica bratul si-i indica locul in care se afla Manda.
Gloria ii stranse bratul. Putea sa se duca sa se schimbe fara ca nimeni sa observe.
-Termina, Gloria! Nu poti tolera asta.
Profesorul ofta si-si ciupi varful nasului.
-Du-te si schimba-ti hainele iar tu adu un mop si curata.
-Nu e corect, nu e vina mea! Gesticula nervoasa cand profesorul pleca.
-Nu-mi pasa, tu ai facut, tu cureti. Imi cunosti regulile destul de bine, fara mancare sau bautura aici. Sa-ti fie invatatura de minte! Acum liniste.
Se aseza pe scaun si-si puse ochelarii pe nas. Bruneta scoase fum pe nas si se uita urat la cele doua.
-N-am terminat, sa stii. Amber o privi serioasa, amenintand-o.
Se intoarse pe calcaie si se indrepta catre iesirea din sala, bombanind nervoasa.
-Esti bine?
Isi musca obrazul si aproba.
-Idioata, nici nu stie ce o asteapta. Vrei sa vin cu tine?
Dezaproba.
-Esti sigura? Intreba inca odata. Bine, dar daca ai nevoie de ceva, ma anunti.
YOU ARE READING
Limbajul iubirii
Teen FictionCe faci cand nu poti sa vorbesti? Folosesti limbajul semnelor pentru a o putea face? Probabil. Nu am mai vazut povesti de genu' pe Watt, deci nu prea am de ce sa fiu acuzata de plagiat.