Am uitat să vă spun eu am un vecin în care el mereu adică întodeauna i-a plăcut de mine Și mie mi-a plăcut dar m-am lipsit de el așa că la un moment dat am început să-l bănui pe el Știu că e ciudat dar el întotdeauna a vrut să meargă cu mine la acea școală bine suntem de aceeași vârstă a vrut să meargă cu mine la școală mereu și eu i-am zis că nu că merg cu prietenele mele și pentru asta el probabil nu face aceste cadouri dar el ca și cum a scris acel bilet ca și cum e tocilarul de la școală sau chiar am eu chiar am crezut că. Că este Rayan Dar acum am început să bănuiesc toți chiar toți băieții Până la urmă și pe tata la bănuit dar am crezut că poate era rayan acum știu că poate fi vecinul cat atunci tocilarul nu poate fi deloc că el nu are așa minte ca să facă lucrul ăsta mi-aș fi dorit să nu se fi întâmplat chiar toate asta deloc cine să-l fii cunoscut nici pe rayan nici pe vecinul meu din bloc dar nici PE acest tocilar de la școală ... Sincer până la urmă m-am dat bătut dar în zadar ca mereu am primit numai flori și chiar zambile și crizanteme și de toate asta așa ca în fiecare dimineață să te trezești cu un buchet de flori pe pat sau chiar pe noptieră sau chiar să fii să ai mereu flori în cale și mereu chiar unde mergeam Găseam numai flori chiar unde mergeam și nici o prietena sau chiar nicio fată cunoscută numai s-a întâmplat așa ceva înseamnă că cineva chiar este și vrea să-mi joace o festă Ana să nu se va întâmpla fiică eu o să studiez și o să cercetezi fiecare băiat împarte. E cam ciudat pentru că m-am îmbrăcat normal în ziua aceea și și și tot să spuneam că sunt foarte frumoasă nu știu de ce dar sigur va avea legătură cu asta...
CITEȘTI
O poveste...
РазноеAnayse este o fata buna si sensibilă uneori si este populară ... Ii este foarte greu singura sa descopere ce si cum cu acei trandafiri sunt mulți băieți care pretind ar fi cei care ii trimit flori si ar vrea sa ii facă rău asa ca Anayse ii bănuiește...