Capitolul 3

3.3K 183 6
                                    

Părinții Mirei auzise zgomote din camera ei si dădu buzna peste ea . Ei o văzuse intr-o forma demonica .
-Nu știți sa bateți la ușă !?
-Mira draga mea ce s-a întâmplat ?
- Nu s-a întâmplat nimik ! Si alta data bateți la ușă , înainte sa intrați !
Ei plecară din camera Mirei si il sunase pe un vechi prieten de familie , Mihail Nicolae . El era un demonolog priceput in ce făcea , recunoscut in biserica ortodoxă . Mihail ajunse la ei in cel mai scurt timp posibil .
- Buna , dragi prieteni ! De ce m-ați chemat ?
-Buna ! Ai sa stam jos pentru ați povesti de ce te-am chemat !
Ei se așeza la masa din living , dar fara sa știe ca Mira aude tot .
- Spune-ti !
- Astăzi , fiica noastră a aflat ca este adoptata si spune ca a aflat de la o umbra care ii spunea ca el e tatăl ei si ca el e stăpânul raului . După ea a plecat in camera ei si după câteva 15 minute , ne-am dus după ea si am vazut -o dintr-o forma ...
- Daca vreți sa va ajut trebuie sa îmi spuneți cum era !
- Avea ochii roșii , levita si repeta intr-una ca ea v-a domina lumea si ca e fiica stăpânului lumii răului .
-Cred ca ea este fiica diavolului , in istorie se spunea ca in timpul in care diavolul era înger a avut o sotie si o fiica , a voastra . Dumnezeu nu era deacor cu asta si a trimis copilul pe pământ si după voi l-ați adopta , Mira este copilul diavolului .
-Si ce o sa se intample ?
-Mira v-a distruge lumea ! Am o idee , diseară voi o sa plecați si o sa ma lăsați singur cu Mira , pentru a afla mai bine ce se întâmpla .
-Bine !
-Mira , noi plecam diseară , o sa stai cu unchiul Mihail .
-Bina , mama !
După 2 ore de la ce părinții ei pleacă , dintr-o dată se stinge toate luminile din casa
Va urma ...

Fiica diavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum