Hiç bi zaman inanmam çok mutluyum diyen insana. Kimsenin hayatı dört dörtlük değildir ve mutlaka tumsekler olur. Mesela hiç hatırlamıyorum ben hem sevgilisi olup hem dersleri çok iyi olan birini. Ya da ortamı çok olan birinin sorunsuz ilişki geçirdiği.
Insanın içinde acıyan kanayan biyer hep vardır. Kabuk tutmuş bile olsa arada sizlar. Bu acı öyle birşey ki birinin ya da bir şeyin gerçekten yüreğini eline alıp sıkmış gibi, ya da Türk tabiriyle içine öküz oturmuş gibi olur. Ki zaten bu acı mutsuz eden en büyük etkendir.
Ben yaşıma göre BI çok şeyde tecrübe sahibi oldum. Yaşayarak öğrendim her şeyi. Evet BI yandan güzel ama BI yandan ömür kisaltan zaman. Ben ilk görüşte aşkı yaşadım iki yıl önce. Çok yakın arkadaşım vesilesiyle tanıştık. Görmeden zaten BI heyecan vardı ama gördükten sonraki yüz ifadem eminim çok komiktir. Çünkü otuz iki disimle siritmaktan çenem agridi. Gel gelelim ki o beni hiç sevmedi. Ona bütün kadınları vermiştim oysa ki. Yeri geldiğinde anne, yeri geldiğinde kızı, yeri geldiğinde sevgilisi, yeri geldiğinde bana derdini anlayabileceği dostu oldum. Göz bebegimdi o benim. Çok fazla ilgiliydim. Yüzsüz gurursuz bilmiyorum ama sevdim. Ve çevremdeki kimse umrumda değildi buna ailem de dahil. Bazen iyi davranırdı bazen kötü. Bulusalim derdi dört gözle oraya giderdim gelmezdi ve bunu soylemezdi bile. Susar hiç bişey demeden eve giderdim. Akşam olur hala bir özür bile dilemez ama ben hiç bişey olmamış gibi ararrdım. Sanki onu ben ekmişim gibi trip atarak konuşurdu benimle. Yine susardim. Sesini duyduğuma bile sukrederdim bazen. Bir yıl boyunca böyle sürdü ilişkimiz. Kafasına göre ayrıldı tekrar geldi sövdü gitti gibi. Dagilmisdim her şey zoruma gidiyordu ve artık bütün nefretimle bagirmistim ona. O koca hayranlık sevgi sanki bi anda nefrete dönmüş gibiydi. Onu öldürmek bile istemiştim. Çekip gitti. Ben orda o haldeyken çekip gitti. Tekrar sustum. Bana sevdiği unutamadığı kişiyi anlattı akıl verdim böyle yap belki bu huyundan dolayı böyle diye. Yine sevmedi. Ne yaptıysam sevmedi. Zaten hiç bir karşılık beklemedim tek istediğim yanımda olmasıydı. Yani anlicaginiz çok uğraştım. Ama olmayınca olmuyormuş. Nasip dedim sustum.