TOKAT (!)

17 1 0
                                    

Sesler kesildiginde  ve hapsurma istegim gectiginde dudaklarimi  cektim fakat yanagimda hissettigim aciyla bana tokat atmis oldugunu anladim ....

Melis'in agzindan.....

     Girmemiz yasak olan bos sanat sinifina ciktigimizda sesler gelmeye baslayinca  elini agzima kapayip  susmami  soyledi ve beni dolaba cekti dolaba ikimoz birden girince sıkısmistik yakinliktan dolayi nefesimin kesildigini hissettim

Be-benim  to-za  aler -ji-jim  var heran haaa haa hap -surabilirim  bunu yapmak zorundayim ozur dilerim 

Dedi ve dudaklarima yapisti  ne yapacagimi bilemedim ama karsilik vermedim   sesler kesildiginde ne dedigini dinlemeden  ona tokat atmistim  yaptigim seyin farkina vardigimda sokla yaptivimi ona caktirmadim.

bunu neden yaptin... Elinle  agzini kapatabilirdin!

Dedim sinirle o ise siritmaya basladi
O zaman bu kadar eglenceli olmazdi dedi

Dudaklarini yalayarak konusmasi sinirimi bozdu 

CEKİL!

diye bagirdigimda bana daha da yaklasti
Ya cekilmessem  ozaman ne yapacaksin kucuk hanim owwww parfon melis di degilmi ?....

-adim.melis  ve hemen cekolmessen yapacaklarimin sorumlusu degilim .
Dedim bir anlik sinirle .daha da yaklasarak

Seni bekliyorum ne yapacagini  cok merak ettim dogrusu kucuk bir kiz bana nasil zarar verebilirki!
 
Tekmeyi kasigina gecirdigimde bu dar yerde bunu nasil becerdigimi ben bile merak ediyorum dogrusu istemeden de olsada  gulerek konusmaya basladim karsimda iki buldum olmustu 

Umarim seni tatmin etmeyi basarmisimdir 

dedim .  biranda elini kaldirip zaten dar olan yere beni daha da sikistirdi  . Yakinliktan dolayi kalp atisimin durdugunu sandim ama oysaki sanki bir serce oraya sikismis ve kanatlari kaburgalarima carpiyormus gibi hissettim . Benim telasli hallerime gulerek  eljni kalbimin uzerine  koydu . 

  Seni bu kadar heyecanlandiranin ben oldugumu bilmek komik  . Bana guclu gorunmeye calisiyorsun  bana vuruyorsun  ama kalbin seni dinlemiyor anlasilan ...

Dedi  susmustum sadece kendimi sorguluyordum .  Kalbim neden bu kadar hizli atiyordu   neden ona kendimi ispatlamaya calisiyorumki ben bunlari dusunurken  kendi ni cekti ve dolabtan cikti...Cikmama yardimci bile olmadan cekip gitti ...

Bulutlu GokyuzuWhere stories live. Discover now