Deze wereld is een test plaats en geen wereld waar je alleen LOL kan gaan maken. Onthoud goed wat je doet en wat je wilt doen!Laat je niet laag brengen door andere, zoals je vrienden bijvoorbeeld kies je eigen pad en volg niet de pad die je vrienden volgen bijvoorbeeld als zij een andere geloof hebben zullen zij die invulling brengen voor de GOD waar ZIJ in geloven. Dus laat je niet meebrengen met die je vrienden want deze wereld is een test plaats en geen wereld om alleen lol te maken. ALLAH swt geeft jou tegenslagen om te kijken hoe jij het aanpakt. Je kan of de weg naar ALLAH swt juist versterken of juist verwaarlozen.
Lieve broeders en zusters! Volg de weg van ALLAH swt en die zal je leiden naar het goede Insallah!volg niet de praatjes van je vrienden of iemand anders maar blijf zelf nadenken. Luister naar je ouders en blijf ALLAH swt aanbidden dat zal je op de goede plek houden en vergeet nooit dat deze wereld een test plaats is! Als je voor de engelen staat zou je dan spijt hebben van wat je allemaal hebt gedaan of zal je trots zijn op wat je allemaal hebt gedaan???
Vraag je zelf: Hoe wil ik voor de engelen staan met een spijtig gevoel of een trots gevoel???Lieve broeder en zuster keer terug naar ALLAH swt!!!want hij is er voor je wanneer je NIEMAND hebt! !Ook die vrienden die je hebt die zeggen ik laat je nooit los of what ever. Zij kunnen hun rug keren zoals die vijanden van jou!!!Dus niet komen zeggen zovan dit zijn mijn echte vrienden. Want ze kunne jou zo hard laten vallen net zoals jou vijanden dat willen zien!
Lieve broeder en zuster wat ik met deze deel wil overbrengen is:
- keer terug naar de weg van ALLAH swt
- echte vrienden bestaan niet! Let goed op wie ECHTE ECHTE vrienden noemt
- onthoud dat deze wereld een test plaats is en geen wereld om van te genieten
- keer de rug naar je ouders niet
(voor je vrienden b.v.)Comments zijn altijd welkom en like natuurlijk ook!!!😍💖