İnsan olmak ölümü göze almak demektir. Bizler, yani Arama Grubu ise özel insanları isteriz. Çünkü aramıza katılan her özellik Cameron'ı güçsüz kılacaktır. Hadder ellerini çırpıştırdı. "Evet arkadaşlar. Arama Grubumuzun 13.Yıl toplantısını açıyorum. Biliyorsunuz ki bütün Dünyada ki özellikleri hâlâ arıyoruz. Fakat sayımız şuan 268 kişi olmuş durumda. Hâlâ bir bu kadar özel insan var. Ve Camerlar gün geçtikçe güçleniyor." Cameron'ın adamlarına Camer adı verilir. Cameron'ın şuan nerede olduğu bilinmiyor. Bazı anlatımlara göre bir Had tarafından öldürülüp yok edilmiş. Biz özelliğimizi iyi yönde kullanıyoruz. Onlar ise kötü kullanmayı seçen taraf oldular. Ve ben en başta bir Camer iken şuan ise bir Had olarak görevdeyim. Bize verilen ad ise bu. Camerlar her yerde olabilirler. Ben bir Had olmak istediğimi fark ettiğimde Camerları düşünmeden geçiş yaptım. Bizler sahte aile kurarak insanların içine karışırız. Bu aileler 4 yılda bir tekrar düzenleniyor. "Almina?" Gözlerimi Hadder'a yönelttim. "Buyrun efendim?" Elindeki zarfı uzattı. Üzerinde büyük harflerle 'Aile Yönetimi' yazan zarfı açtım. "Yüksek sesle okur musun lütfen Almina?" Kafamı evet anlamında salladım. Derin bir nefes alıp kafamı kağıda çevirdim. Yeni hayatımın başlamasına saatler vardı.
" Yer: İstanbul
Mekan: Kunter Villası
Aile üyeleri: (Anne) Melda Kunter, (Baba) Semih Kunter, (Büyük erkek çocuk) Edis Kunter, (Küçük Kız Çocuk) Almina Kunter. ""Sana güveniyorum Almi. Aralarında en güçlü olan Had sensin. Bu yıl Camerların sonu gelsin." Dedi Hadder. Bir zarf daha çıkararak önüme koydu. Pasaport vs. Herşey içindeydi. "Hadi insan arasına karışma vakti geldi Almi. Unutma, siz Amerika'dan taşındınız. Babanın işi yüzünden buraya geldiniz. Edis ile çift yumurta ikizisiniz. O yüzden benzemiyorsunuz. Unutmadan birşey daha söyleyeceğim. Kendinize okul seçmeniz gerekiyor." Gülümsemeyle karşılık verip ailemi önüme katıp evimizin adresinin ve uyduracağımız geçmişimiz hakkında herşeyin yazılı olduğu kağıdı elime tutuşturdum. Her Had'in bazı özellikleri aynıdır. Mesela ışınlanmak, eşyaları oynatmak gibi basit şeyler. Ama sadece seçilmişler her güce sahiptir. Ve ben bir seçilmiş Had'im.
Sahip olduğumuz villaya ışınlanıp gözlerimi orada açtım. Düzenlenmiş eve göz gezdirdim. "Oturalım bir şöyle." Kendisini koltuğa atıp büyük bir 'Oh' çekti Edis. "Arkadaşlar bu yıl beraberiz. Birbirimizin hakkında ki özellikleri öğrenmeliyiz. Başlayalım lütfen Semih abi?"
"Tabii. Benim özelliğim zamanı durdurabiliyorum. Insan yaşı olarak 40 yaşındayım. Had yaşı olarak da 132 yaşındayım. Farklı bir özelliğim yok efendim." Zaman durdurmak iyi bir özelliktir. Camerlar bile buna karşı koyamaz. "Melda abla?" Ufak bir gülücük yolladı. Karşılık verdim. Çok içten davranıyorlardı. "Ben bir melezim efendim. Biliyorsunuz ki melez özellikler bazen kontrolü kaybediyor. 4 elementi yani ateş, su, toprak ve havayı kontrol edebiliyorum. Kontrol kaybetme olasılığına karşı da özelliğimi fazla kullanmıyorum. Insan yaşı olarak 39, Had yaşı olarak 131 yaşındayım." Kontrol olayı cidden büyük sorundur. Eğer kontrol kaybedilirse özel kişinin bile ölümüne neden olabilir. "Evet Edis. Seni dinliyoruz." Rahat tavırları hiç hoşuma gitmedi. Gevşek birine benziyor.
"Ne anlatmam gerekiyor Almi." Alaycı gülümsemelerini ağzım açık izliyorum ve bana Almi dedi. "Sen kimsin?" Tek kaşını kaldırdı. "Ben Edis." Tanrım! "Bak Edis çok rahatsın. Bu aileyi ben yönetiyorum. Ceza almak istemiyorsan doğru düzgün özelliğini söyle ve çekil ve bir daha da bana Almi demeyeceksin. Adım Almina." Iki elini havaya kaldırdı. Teslim oluyorum dercesine. "Ama Hadder sana Almi diyor."
"Sadece Hadder diyor. Ve kendini Hadder ile bir tutma Edis." Benim minik bir ucube olduğumu aklından geçiriyordu. Melez bir seçilmiş olmasaymış benim canımı okurmuş. "Seçilmişsin ha?" Ayağa kalkarak salonda tur attı. "Evet Almina. Bende seçilmiş bir Had'im. A-" Lafını keserek önüne atladım. "Ama bir melezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Eli
ParanormalHer karanlıktan uzanan bir el yardım bekler. Bilmedikleri tek bir şey vardır. Her özel kişi bir özellik taşır. Özel insanlar bir araya geldiğinde ise üstesinden ne sen gelebilirsin, ne de bir başkası. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Almi! Sakın o ak...