Jimin Bts

723 27 0
                                    

Imagines.......

Jimin bts ialah crush awak.Awak selalu tengok dia sorok-sorok.

Satu hari di kantin, dia menjerit nama awak lalu berlari ke arah awak dan berbisik "jumpa saya dekat padang lepas habis sekolah" dan berlari ke arah geng-geng dia. Awak terkejut dengan perbuatannya tapi dalam masa yang sama awak suka dan blushing.

Di padang, awak menunggu berseorangan dan terfikir-fikir apa yang ingin disampaikan oleh Jimin. Tiba-tiba awak merasa seseorang menepuk bahu awak dengan lembut. Awak memalingkan muka dan ternampak Jimin kelihatan tersenyum.

"Hi _____,saya Park Jimin dari kelas 5 orkid. ". Dan hati dah terfikir "gila kau tak kenal aku suka kau kot kau crush aku!!" awak tersenyun selepas mendengar suaranya. "Hi, ada apa eh awak jumpa saya?" tiba-tiba Jimin melutut di depan awak sambil menghulurkan sekuntum bunga rose dan coklat kegemaran awak.

"sudikah awak menjadi teman hidup saya?" kata Jimin sambil tersenyum "sebenarnya saya dah lama suka dekat awak saya selalu jer perhatikan awak masa awak belajar, saya dah lama simpan perasaan dekat awak tapi saya takut awak tak terima saya" sambung nya lagi.

Awak terdiam dan mengalirkan air mata. Jimin mengeluarkan muka hairan lalu berkata "Awak tak sudi ker hmm tak pelah lah nak buat macam mana" Katanya sambil mengeluh berat.

Dia hampir berlalu pergi tetapi awak menarik tangannya sambil berkata "Jimin saya pun dah lama sukakan awak". Jimin tersenyum mendengarnya dan mengelap air mata awak (ahakss 💧).

"Dah jangan nangis lagi, jom tengok wayang saya belanja". Lalu menghulurkan tangannya. Awak pun memegang tangannya dan pergi ke kereta mewah miliknya.

hi guys,ni first kpop one shot yang author buat hope enjoy 😊

Kpop One Shot (Malay Version)Where stories live. Discover now