Schimba-ti modul de a gandi...

84 2 1
                                    

Nu este nimic la fel de puternic ca o ''minte schimbatoare''.Poti sa-ti schimbi parul, hainele, adresa, prietenii etc.., dar daca nu-ti schimbi mintea, acelasi experiment se vor intampla din nou si din nou...Pentru ca daca schimbi exteriorul, nu schimbi nimic, dar daca schimbi interiorul, schimbi totul.Schibarea care o produci in interior, se reflecta in exterior.Daca vrei ceva nou in viata, daca vrei sa te schimbi, daca vrei sa castigi ceva, daca vrei sa-ti indeplinesti un vis, schimbarea ''comportamentului'', renuntarea la obiceiurile negative, aceasta este provocarea.Este greu...Cei mai multi oamenii care trec prin viata nu descopera niciodata ce talente au...Multi oamenii nu-si dezvolta (exploateaza) talentele...Singurul lucru care te va face fericit (anul acesta sau anii viitori) este ''cresterea'', adica sa-ti ridici standardul si sa afli de ce esti capabil si ce simti aceea incredibila putere care te impinge de la orice te retine sa nu avansezi si care aduce in partea cealalta, la unde tu iti doresti sa ajungi.Despre asta este vorba in viata.Atunci cand esti cu frica in tine si continui sa-ti depasesti limitele pentru a merge inainte, atunci ceva ''bun'' ti se va intampla.Daca te uiti la cineva care are succes si-l admiri, trebuie sa retii ceva:''Oamenii onoreaza in public ceea ce au practicat ani de zile in privat''.Daca nu-ti explodeaza curajul, sa faci ceea ce ti s-a dat sa faci si petreci o gramada de timp pentru a-i convinge pe oamenii si pentru a primi ''aprobarea lor'',ceeea ce o sa ti se intample este ca iti vei pierde ''respectul'' si alte persoane te vor convinge ca ceea ce faci nu are valoare si astfel vei renunta la visul tau...Cat timp ti-a mai ramas?Cat timp crezi ca ti-a mai ramas?Cand o sa te gandesti la aceasta...Majoritatea dintre noi, nu exploatam talentele pe care le-am primit...Nu mai pierde timpul pretios.Daca vrei ceva,trebuie sa fi ''neobosit''(sa nu dai inapoi)Trebuie sa inveti cum sa devi ''social'',trebuie sa inveti cum sa devi creativ, puternic.Puterea (care te tine tare), puterea de a indura, aceasta este calitatea castigatorilor.Sa-ti fie foame, sa ai capacitatea de a infrunta ''infrangerea''din nou si din nou, fara a renunta.Acestea sunt calitatile unui castigator.Ce este ''puterea'', aceasta nu o pot spune.Tot ceea ce pot sa spun este ca existenta si devin accesibila numai cand un barbat sau o femeie se afla in aceea stare de spirit, cand el sau ea stie exact de ce are nevoie si sunt determinati se nu renunte pana cand nu obtin ce ei isi doresc.Ai puterea in tine.Trebuie sa inveti cum sa opresti criticile exterioare (persoanele care te critica) si crticile interioare (gandurile tale).Imi voi valorifica vointa mea si nu voi lasa pe nimeni sa te opreasca.Merita asta...Multe persoane renunta prea usor la ei insasi.Tu nu stii ca spiritul uman este puternic?Nu este nimic mai puternic decat ''spiritul uman''.Este greu sa ucizi acest spirit.Tu esti de NEOPRIT.Traieste-ti viata cu PASIUNE.Multi dintre voi traiesc viata fara a-si pune ''limite''.Nu te mai uita inapoi.Decide-te sa-ti depasesti ''limitele''.Concentreaza-te asupra ''tie insuti'',cum sa te vezi pe tine insuti in fiecare zi,in fiecare zi si atunci vei vedea o diferenta in lucrurile pe care le faci.Spune-ti tie mereu:O voi lua de la capat pentru ca am ceea ce trebuie.Astazi e ziua mea si nimic(sau nimeni) nu va putea sa ma opreasca.Nu mai astepta ''minuni'', ci fa tu sa se intample aceste minunii...

Schimba-ti modul de a gandi...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum