Meraba ben Stiles Scoot in en yakin arkadasiyim . Ve lydia ya da asigim . Ben bir kurtum ama guclu kurt .
Size nasul bir kurta donustugumu anlatim .
Okula ilk basladigim zaman
Bu ne bicim okul diyodum ama sonra dan yavas yavas alismaya basladim .
Bir suru arkadasim oldu . Önce rabi Scott sonra Allison ve guzeller guzeli Lydia .
Lydia zeki cevik bir kizdir .
Al ise silah kullanmasini iyi biliyor o bizim gibi kurt deil .
Onun bir yayi var ve demir oklari var .
Ve can dostum scoot o cok yakisilli bir cocuktur . Allison la cikiyor ve cok mutlular ah keske bende Lydi a ile ole olsam ama kiz beni arkadas olarak goruyor cildiricam .Neyse yukarida ki benim . Gordugunuz tatli cocuk .
Bu da Scott yakisli oglan .
Biz Seatle yuksek okulunda okuyoruz . Dil ogrencisiyiz .
Dil okuyoruz .
Neyse hikayeye basliyim iste ilk gunu okulun scott yanima geldi ve sole dedi :Meraba dostum ben Scott
Ben : meraba bende Stiles .
Scott : Hadi dostum sinifa gidelim .
Sinifa girdik herkez bize bakti .
Bi siyah sacli kiz yanima geldi iste bu Allison.
Scott : Allison bu Stiles okula yeni geldi . Stiles Allison kiz arkadasim olur .
Ve guzel ler guzeli Lydia saclarini savura savura yanimiza geldi.
Lydia : meraba ben de Lydia SCott ile Allisonun arkadasiyim
Cok guzel ya kaslara bak su fizige bak giyime bakİste Lydia . Guzelller guzeli kiz .
EVET ARKADASLAR YENI KITABIM DELI ASIKLAR HAYIRLI OLSUN EGER BEGENIRSENIZ DEVAMI GELICEK TAKIP ETMEYI VE KITAPLARIMA OY VERMEYI UNUTMAYIN OPULDUNUZ .