Dimineață deschid ochii și Jimin nu e lângă mine...probabil o fi la BigHit cu trupa.
Mă îmbrac cu un maieu larg și niște pantaloni 3 sferturi luându-mi teniși mei preferați de culoare albastru cu negru.
Și când să ies pe ușă intră repede TaeHyung și era să mă dărâme...-Scuze,n-am vrut...*spune luându-ma de mână coborând jos.*
-Unde mergem!?*spun curioasa.*Văd un mic dejun regal...poate doar pentru mine-i regal...
De la spate mă ia Jimin și eu cu mâna i-o dau prin părul pierdut din culoarea roșiatică acum îl are mai portocaliu.
-Acest mic dejun a fost pregătit de mine,TaeHyung și de BoYun!*spune așezându-mă pe scaun.*
-Super!Imi place!*spun gustând din oul fiert și salata cu roși.*
-Ne bucurăm că-ți place!*spune V,parcă luându-i vorbele lui Jimin din gură.**
Sunt cu Jimin,in cameră,mi-a zis că mergem undeva,n-a vrut să-mi zică unde.
-Nu poți să-mi zici unde.mergem!?*spun sâcâindu-l.*
-O să vezi,acum îmbracă-te!*spune si nu mai fac nimic altceva decât să mă îmbrac.*Iau o rochiță albastră,lungă până în pământ,are o curelușă care se lasă ușor...bine că încă pot ascunde ce port.
-Gata!*spun când mă întorc.*
-Waw,tu te-ai mai îngrășat!*spune serios.*
-Sti,poți pleca fara mine!*spun punându-mă pe marginea patului.*
-Nu,imi pare rău,n-am vrut să spun că te-ai îngrășat,ești bine și frumoasă!*spune îmbrățișându-mă.*
-Bine,acum mergem!?*spun curioasa.*
-Da,mergem!*spune.**
Ajungem într-o încăpere mare,de nedescris la cât de întuneric era...
-Surpriză!*strigă lumea și luminile se aprind.*
Imi dau voie lacrimilor să cadă pe obraji și-i îmbrățișez pe fiecare în parte,și pe Jimin(pe el mai mult)
Pe masă sunt tot felul de dulciuri și mâncăruri...
Prăjitură din făină de porumb,clătite cu fructe de mare și ceapă verde in stil coreean,astea erau doar o parte din mâncăruri care-ți lăsau gura a apă...
Mă duc într-un loc mai retras cu BoYun:
-Trebuie să-i spui azi,îl vei surprinde!*spune BoYun.*
-Și eu mă gândeam azi,să-i spun!*o asigur...și chiar o să-i spun.*BoYun care e îmbrăcată într-o rochie roșie până la genunchi,are mâneci 3 sferturi,îi stă perfect cu tocuri negre de 10 cm și ia un pahar ciocănind în el.
-Liniște,vă rog,EunBye ne va spune ceva!!*spune cu zâmbetul pe buze.*
-Da,am ceva de spus tuturor....Eu...Jimin...O să fi TATĂ!!*spun cu zâmbetul până la urechi.*Rămâne blocat...Nu spune nimic dar îmi răspunde altfel...
Mă ia în brațe și simt buzele lui peste ale mele,să nu mai zic uralele și aplauzele de pe fundal mă faceau să mă simt cea mai unică fată de pe pământ.
Jimin pov:
Nu-mi vine să cred...sunt Tata...nu am cuvinte să spun ce simt...dar merg,o îmbrățișez și o sărut luând-o prin surprindere.
EunBye pov:
Am primit o groază de felicitări,am desfăcut cadouri...și m-am distrat...cântând cu băieți și Jimin...
*
-Jimin,vreau acasă!!*spun trăgând mâneca bluzei lui.*
-Dar...eu mai vreau să rămân!!*spune,eh...acum a întrecut orice măsură.*
-Mă rog de tine de mai bine de o oră jumate să plecăm și tu mereu zici asta!!
E târziu și vreau acasă!*spun supărându-mă.*El a început să bea ca spartu...sa luat după niște foste cunoștințe de ale lui și acum e beat mai rău ca o muscă.
Mă duc la NamJoon și-l rog să mergem acasa,cu totii,incluzându-l și pe iubitul meu soț...
-Hai să mergem acasă,mămicii noastre îi trebuie odihnă!!*spune și toti îl ascultă,mie provocându-mi un zâmbet.*
-Ok!*spun în cor,ne luăm la revedere și mergem spre casă.*Acasă:
Intru prima,după restu'.
-EunBye,nu vrei să-l lăsăm pe beatul Jimin aici!?*spune YoonGi chiunindu-se să-l țină.*
-Presupun că Da!*spun și-l lasă pe canapea.*
Fiecare merge în camerele lor și eu în a mea.
Fac un duș și mă îmbrac în pijamale.
Trântindu-mă în pat adorm imediat...Salutare,uitati un nou capitol...scuze pentru greșeli,nu știu când voi mai scrie dar va fi curând...mai curând decât vă așteptați..
Fetelor,dacă vă plac poveștile cu vârcolaci poate aruncați un ochii și la povestea mea "Listen to your heart"
E nouă;dacă vreți dați comm la aceasta carte..nu Listen to your heart ci la asta...bineînțeles că vreau ca acea steluță să fie plină :)))
CITEȘTI
Danger(Bts) - Editare
FanfictionM-am gândit de ceva vreme sa pun cartea în Edit. Căci, m-am uitat zilele astea prin ea și am observat multe greșeli de scriere. Park Jimin o intalneste pe fata visurilor lui,trec prin micute faze amuzante dar intr.un final ajung sa se casatoreasca...