???:Jeff iar te-ai îndrăgostit?
Jeff:De data asta Ben, Jane știi ca tipele așa mici nu sunt de mine...
Ben:Nu m-am îndrăgostit!
Ben roșește și începe sa se rasteasca la Jeff din câte se pare. Urăsc locul ăsta, dar știu și eu sa joc jocul ăsta, mai bine ca ei.
Jane:Scuze dulceață nu vroiam sa te supăr, doar asta stă în firea lui Jeff, eu sunt Jane iar ceilalți sunt niște idioți oarecare...
Ceilalți:Hey!
Jane:Mai puțin fetele, cea cu ursul de pluș e Sally iar cealaltă e Nina...
Nina:Îți împrumut eu niște haine dacă vrei...
Ma uit la ei fără sa vorbesc. Stau și ma uit în jur, ma gândesc doar la săracul om ca are atâția copii pe cap.
Slender:Mulțumesc de înțelegere...
Eu:Poftim?
Slender:Știi ce chin e cu ei în casă? Fac o dezordineee...
Eu:Te ajut eu sa faci curat...
Măcar atât sa fac,ce sa spun, părinții mei sunt morți din vina lui Ben, nu mai am familie, oricum nu ma iubeau prea mult părinții mei așa că mai bine rămân cu ei.
Slender:Ben....
Ben:Da....
Slender:Sa zicem ca poate rămâne...
Ben:Mulțumesc slăbănogule!
Slender:Mai spune-mi slăbănog și dormi în cușca câinelui!
Ben:Bine...
Perspectiva lui Ben
Simt ca e specială de-asta am adus-o aici. E așa firavă, parcă ar fii o păpușă... Ma apropiu de ea zâmbind, dar ea nu ma bagă în seamă... Cu ce am greșit? Adică îs un criminal da' na asta ii "meseria" mea cred ca am supărat-o rău...
Sally:Cum o cheamă?
Eu:Bella...
Bella:Pot sa mă prezint și singura...eu sunt Bella tu?
Sally:Sunt Sally încântată, dacă vrei îți dau eu niște haine de schimb...
Bella:Nu te supăra dar...nu-mi prea place rozul...prefer verdele sau roșul sau negrul...
Sally:Nu e nicio problemă...
O iau de mână dar ea își retrage ușor mâna. Nu-mi place sa ma cert, cum sa fac sa nu mai fie supărată? Sunt prost, m-am răstit la ea și nunumai...
Slender:Te conduc în noua ta cameră...
Bella:Mulțumesc...
Eu:Vin și eu!
Slender:Cum vrei...
Perspectiva Bellei
Ce vrea băiatul asta de la mine? E drăguț ca vrea sa stea cu mine dar eu nu vreau sa stau cu criminalii... Omul acela înalt deschide o ușă, cred ca e camera mea...