"HERKES HATA YAPAR" cümlesi tamamen yalan. Yarım saattir onu izliyorum ve bir "kız" hiç mi hata yapmaz? Hiç? Yapmıyor. Bir hatasını yaklasam ve onunla konuşmaya başlasam diye içimden geçirirken bile turkuazın en açığı gözlerini seyrediyorum. Sanki kalemini yere düşürse anında alıp kalemden açılan konuyu saatlerce sürdürebilirim. Neyse ben Berk. Yarım saat izlediğim kız ise Cansu. Cansu tam iki hafta önce bu okula kaydını aldı. Geldiği ilk günkü heyecanla onu izliyorum. BEN.! Ki ben.! Şimdi anladık sen diyeceksiniz ama ben size bir otobiyografimi çıkarayım. -Ben 17 yaşında olup lise 3'e giden "yakışıklı" bir serseriyim. Tamam tamam,sadece bir öğrenciyim. Serseri değilim. Hiç sevgilim olmadı. Olmaz diye de düşünüyordum. "DOĞAL OLARAK" Çünkü sayılabilecek kadar az arkadaşım var. -gerçekten çok AZ- Neyse derslerim kimsenin inanamayacağı derecede iyi ama hiç ders çalışmam. Derste ne dinlersem. Aslında seçici bir insanım. Ama Cansu keşke benim olsa.! Bu da bir şakaydı. Tabii ki Cansu benim olsun ama içimdeki ayyaş bebek uyandı. :) İçinizde bir yerlerde şarapçının teki bir bebek olduğunu düşünsenize. :d Herneyse -Whatever. Üstün ingilizcem ve ben= MÜKEMMELLİK- Neyse olayımıza devam. Dersin ortasında delice yerimden kalktım ve tahtaya çıktım. Bütün sınıf far görmüş tavşan gibi apışıp kaldılar. Saçma değil mi? Evvveetttt dediğinizi duyar gibiyim. Hocada bana bakıyor tabii. "Ne işin var oğlum tahtada? Sizi serbest bıraktım diye herşeyi yapın demedim ki?" Evet. Ben tahtaya acaba ne diye çıktım? Ben de bilmiyordum. Hayatımda ilk kez delilik yapmak istedim. İlk kez saçmalamak. Gerçekten eğlenmek. Dalga geçmek istedim. Çok saçma değil mi? Ben de saçma olsun diye yaptım zaten. Tam tahtanın ortasına tahta kalemi ile bir şeyler karaladım. İşte bu. True love. Mal gibi tahtanın ortasına "Gel tesadüfüm ol" yazdım. Üstün zekam ve ben. O sırada Cansu da tahtaya bakıyordu ve yerime geçip çoktan oturmuştum. Hoca da baktı doğal olarak ve beni tekrar kaldırıp azladı ve tahtayı bana sildirdi. Dersin geri kalan 5 dakikası 5 dakika kadar bir sürede bitti. This is MATEMATİK POWER. Teneffüs zili çalar çalmaz Cansu çıkıp gitti. Daha "hey Cansu sevgilim ol bebek" bile diyemedim. -öldü.- ne bende öyle bir cesaret var,ne de 21. Yüzyılda öyle bir LAF.