"Mark bu bu cok "
"Tamam aglama Daniela "
Mark beni avutmaya calisiyordu hala bu gün yasadiklarim yüzünden gözyaslarim beni sürekli icinde hapsediyordu . Mark'a baktığımda evinin önünde olduğumuzu gordum Mark bana bakıp bu gün neler yaşadığımı anlamaya çalısıyordu ama ben tek kelime bile etmiyordum şu an ic sesimle savaşıyordum. Mark hemen arabadan inip benim kapımı açtı bende hemen oturduğum yerden kalkip yurumeye basladim kapini onune geldigimizde Mark kapıyı acıp içeri girmemi sagladi .Ne zaman uyuduğumu bilmiyordum. Gözlerimi açtımda Mark yanimdaki tekli koltukta uyumus bi vaziyetteydi .
Hemen yerimden kalkıp mutfaga dogru ilerlemeye basladim. Mutfaga girdigimde bogazimin kurudugunu hissettim ve hemen bir bardak alip su ictim . Bedenim fazlasiyla yorgundu dun yasanlari dusununce SADECE AGLAMAK ISTIYORDUM hemen mutfaktan cikip telefonumu almaya gittim . Telefonumu aldigimda 10 cevapsiz cagri vardi 7 annemden 3'u de Babamdandi beni merak etmis olmaliydilar kesinlikle dun gece onlara uyumadan once mesajj atmaliydim diye dusundum .Hemen telefonumun tus kilidini actim ve annemi aradim
" Daniela nerdesin sen niye bana haber vermedin ?"
" Anne arkadasimdayim uyuyup kalmisiz o yuzden haber veremedim merak etme gayet iyiyim "
"Eve ne zaman geliceksin ? "
" Bilmiyorum anne ama gec kalmam hadi baybay biz kahvalti yapicaz "
" Tamam Daniel aksam gec kalma "
Telefonu kapatip hemen Mark'in yanina gittim Mark'ın yanagina minik bir opucuk kondurduktan sonra Mark tepismeye basladi ve gozlerini aralayip bana bakmasiyla beni kucagina oturtup opmesi bi oldu.
"Gunaydin Melegim " sasirmistim ilk kez bana melegimm diyordu .
"Gunaydin Mark "************************************************
Arkadaslar ilk defa kitap yaziyorum bu bolum cokk kisa oldu ama okuyucu sayisi artarsa devam ettiricem insallah begenirsiniz kitabimi yorumlarinizi eksik etmeyin :))
Devamm edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK
Sonstiges"Daniel kendine ne yaptin boyle?!" ne yaptigimi bilmiyordumm sadece agliyordumm gozyaslarimi beni kendi içinde hapsetmesini istiyordum susuyordum Mark'a cevap veremiyordum " Sana diyorumm Daniel burda ne oldu hemen bana anlat sen ne yaptin bu adama...