Zoe pov.
Buna eu sunt Zoe Blue o fata timida si fragila sub o masca emo.Roar o rata care sa ascunde sub masca asta.Si tot ce urasc e faptul ca parinti mei o ridica in zlavi pe Anna.Dece mareu eu sunt ce care strica totul.Dar e sora mea si nu o pot ura.
Anna:Zoe trezirea.
Zoe:Inaca 5 minute.zic punandumi plapuma pe fata.
Anna:Zoe e aproape opt daci trezirea.
Zoe:Gata m-am trezit.
Ma dau jos din pat.Ma duc la dulap si imi iau hainele.Intru in baie si ma schimb.Ma machez cu un creion de ochi negru.Mi-am pus pircingul.M-am pieptanat si m-am spalat.Imi impletesc parul in 2 cozi si ies din baie.Imi iau geaca de piele si caculita cu urechi de pisica si ma incalt cu botinele mele,geanta mea roz.Cobor jos.Intru in bucatarie mananc si plec.Pe drum ma intalnesc cu Henry care pare destul de nervos.
Zoe:Hey Henry.
Henry:Hey Zoe.ma saluta indeferent.
Zoe:Sa intamplat ceva?
Henry:Nu sa intamplat nimic!Stii ceva nu am chef de mucoase ca tine!a tipat la mine.
Ochi mei s-au umplut de lacrimi.Am luat-o la fuga.
Henry:Zoe stai!a strigat dupa mine.
Eu il plac iar el tipa la mine.Dece sunt asa fragila? Dece plang din orce?Intru in curtea liceului.Imi sterg lacrimile si ma indrept spre clasa mea.Ma asez in banca cu fitoasa de Ino.Pff nu pueam sa pic si eu cu tocilara de Sakura sau cu Hinata.Inclasa intra dirigentrle cu 2 baieti in urma lui.Unul este inalt,brunet cu ochi negri.Iar celalant este cam de inaltimea mea este blond cu ochi albaatri ca mare.
Dirigintele:Buna dimineata clasa!Astazi avem doi colegi noi.Prezentati-va.
Blondul:Slalut!Numele meu este Naruto Uzumaki am 17 ani si sper sa neitelegem bine.
Bruneleul:Mda...Eu sunt Sasuke Uchiha am 17 ani si nu am venit sa imi fac prieteni.
Dirigintele:Bun baieti.dirigintele se uita la mine si Ino.Sasuke vei sta cu Zoe iar tu Naruto cu Ino.
Ino ridica mana sus.
Dirigintele:Da Ino?
Ino:Dece nu pot sa stau eu cu brunetul?
Ma ridic in picioare.
Zoe:Pentru ca esti o curva penala.
Tota clasa a inceput sa rada.
Ino:Vorbi emoista.
Zoe:Mai bine emoista daca curva ca tine.
Dirigintele:Zoe termina!
Zoe:Bine.
Ino:Deja te-a pus cu botul pe labe Zoe?
M-am ridicat in picioare si am apucat-o de par si am maturat clasa cu ea.
Dirigintele:ZOE IN BIROUL DIRECTORULUI ACUM!a tipat la mine.
Am mers in biroul directorului.Bat la usa.
Minato:Intra!
Am intrat.
Minato:O Zoe cu ce ocazie?
Zoe:Pai am maturat clasa cu Ino.Nu mare chestie.
Minato:Pentru atata lucru te-a trimis aici?
Zoe:Dap.
Minato se ridica dupa scaun.Am mers in clasa.
Minato:Data viitoare nu o mai aduce pe Zoe la biroul meu din orce tampenie.
Ino:Tampenie?
Zambesc invingator.Ma stramb la Ino si a asez in banca cu brunetul.
Cam atata pentru acest capitol sper sa va placa.