Chapter 1

617 17 5
                                    

.Heey !

Dit is mijn tweede verhaal nouja derde maar die andere heb ik verwijderd want ik was inspiratieloos en ik heb nog zoveel andere ideeën !

Nouja ga maar lezen, Enjoy!

Chapter twee staat er nu wel op dus je kan gewoon verder lezen!

x

Niall p.o.v

Ik loop naar de spiegel toe om te kijken of mijn haar goed zit, want ik ga zo naar een club samen met George. Ik hoor een bekend deuntje op mijn telefoon dat betekent dat George mij een bericht stuurt. Ik pak mijn telefoon van het kastje af die naast de spiegel staat. Ik open het bericht wat George heeft gestuurd.

Klaar om weer een paar meiden te scoren? Ik kom er zo aan.

Ik ben er helemaal klaar voor en  bekijk mij zelf in de spiegel en doe dan mijn telefoon in mijn broekzak en pak mijn autosleutels vast om te wachten op George. We gaan naar een club waar we elk weekend heen gaan. Ik hoor de deurbel en zie dat George voor de deur staat. Ik doe de deur open en geef George een hand. ‘Hé, maat.’ Zegt hij tegen mij, we zijn al vrienden sinds groep 5 en we zijn nu beide van school af. We zien elkaar niet veel want we zitten allebei in een band: One Direction en Union J, maar we hebben nu beide een jaar vakantie dus we kunnen weer veel samen optrekken. ‘Hey hoe is het?’ vraag ik aan hem, dit zijn de standaard dingen die we elke week doen. ‘Goed, klaar om weer een paar meiden te scoren?’ Ik lach begin te lachen. George heeft elke week een ander meisje, ik daarentegen doe het wat rustiger aan. Ik ben echt opzoek naar iemand, maar vind het ook niet erg om af en toe een vriendin voor een paar weken te hebben en dan weer het uit te maken met dat meisje, die meisjes zijn fans van ons vaak en treffen ons dan aan in een club en zijn dan blij om met ons te praten maar wat ze niet weten is dat ik ze een paar weken later dump en dat George ze niet dumpt maar dat ze de volgende week er achter komt dat hij vreemd gaat. ‘Kom je nog Nialler?’ Hoor ik George opeens zeggen, heeft die dat al vaker gezegd? Ik knik en loop naar buiten en sluit de deur achter me dicht, ik woon sinds kort op mijzelf in een reuze villa aan het meer hier in Londen. George woont een paar straten verderop en komt vaak lopend naar mij toe als we uit gaan.

Even later zijn we bij de club en ik parkeer mijn auto tegenover de club en lopen naar binnen. Gelijk komen er een paar meiden op ons af, maar we beginnen rustig aan. ‘Wil je wat drinken?’ roep ik boven de luide muziek uit. ‘Ja, doe maar een Whisky.’ Roept hij terug. Ik loop naar de bar en bestel twee drankjes. ‘1 Martini en een 1 Whisky!’ roep ik tegen de barman. De man knikt en komt later met twee drankjes terug ik betaal en loop weer terug naar George, hij is weer aan het dansen met een meisje totdat hij mij ziet komen aanlopen. Ik geef de Whisky aan George en neem zelf ook een slok van mijn drankje.

Het is 02.13 als we de club uitlopen, George is dronken dus ik ga weer rijden. Als we vlak bij mijn huis zijn ziet George opeens twee meisjes lopen. ‘Hé, moeten hun niet naar huis met onze auto?’ vraagt die aan mij. Ik haal mijn schouders op, ik doe het niet want dan ken ik George wel weer die neemt er een als vriendin en dumpt haar een week later. Ik rijd door totdat we bij mijn huis zijn. Ik stap de auto uit en gooi de deur dicht, George doet hetzelfde aan de andere kant. George blijft vaak slapen als we naar de club zijn geweest.

George p.o.v

Ik krijg een sms van een meisje die ik net heb ontmoet in de club ze heette Lara volgens mij? Ik weet het al niet meer.

Hi George! Nog een keer afspreken? X Lara

Ik weet het niet hoor ik denk dat ik klaar ben voor een echte relatie en niet elke week een ander zoals ik nu doe. Shannon mijn zusje vind dat ik alle meiden die ik tot nu toe heb gehad verkeerd behandel omdat ik ze elke week dump en als ik dan weer een meisje heb gedumpt begint ze haar preek weer dat ze waarschijnlijk een gebroken hart zouden hebben en dat ze mij echt leuk zouden vinden maar ik weet het niet. Niall zegt het ook elke keer dat ik het niet meer moet doen, eerst deed hij dit ook elke week maar volgens mij zit hij niet lekker in zijn vel ofzo? Ik zou er morgen wel over praten met hem. Nu eerst maar slapen, ik leg mijn hoofd op het kussen van de bank en leg het dekbed over mij heen en probeer te gaan slapen.

Volgende ochtend.

Ik word wakker en hoor dat de tv aanstaat als ik mijn ogen open doe, zie ik dat Niall tegen over mij zit. ‘Wat is er Niall.’ Vraag ik aan hem terwijl ik recht op ga zitten. ‘Ik weet het niet.’  Zucht hij. ‘Ik ga denk ik stoppen met wat wij elke week doen.’ Ik ga rechter op zitten en kijk Niall aan. ‘Hoezo?’ Vraag ik aan hem. Hij haalt zijn schouders op en staat dan op en loopt naar de keuken. Ik loop achter hem aan en pak hem bij zijn schouder en draai hem om. ‘Niall, vertel het mij.’ Zeg ik tegen hem. ‘Ik weet het niet.’ Antwoord hij terug en draait zich weer om en loopt verder. ‘Niall, je kan me vertrouwen! En als je wilt kan ik je helpen.’ Zeg ik tegen hem. Hij gaat aan de keukentafel zitten en ik ga tegen over hem zitten. ‘Het zit zo…’ 

En wat vinden jullie ervan ? Kunnen jullie er wat over zeggen?

Fan/comment/vote :) 

x

What about a girls heart (A Dutch George Shelley/Niall Horan fanfic)Where stories live. Discover now