Capitolul 1 partea 3

76 6 0
                                    

Vizitele lui secrete au continuat. Stand in fata ei care dormea exact ca un înger ce clipea din cand in cand dând semne ca se va trezi in curând , Harry , începu sa aibă sentimente pentru Ariel.
-Hei, stiu ca lupți si in curând te vei trezi si iti promit ca voi fi aici. Voi fi primul chip pe care il vei vedea. Spune zâmbind si mângâindu-i obrazul rece si totuși fin.
-Iti promit ca daca te vei trezi iti voi îndeplini cea mai mare dorință a ta. Ma voi căsători cu tine asa cum ți-ai dorit. Pentru ca deși nu vorbești tu o fac alții si doar din ce am auzit despre tine m-a facut sa dezvolt sentimente puternice pentru tine. Adaugă Harry apropriându -si buzele de ale lui Ariel si expirând aer cald asupra lor. I-a mângâiat obrazul fara sa bage de seama silueta ce rămăsese stana de piatra in spatele lui. Ia pus un inel pe deget lui Ariel inainte de a pleca si a pupat-o părintește pe frunte ieșind facandu-se nevăzut ca de-obicei . Gigi a ieșit uimita de după dulapul după care preferase sa se ascundă pentru a nu întrerupe momentul ce se desfășura intr-o liniște mortuara. S-a apropriat de Ariel si i-a zâmbit luându-i mana in a ei.
-Ai auzit ? Tocmai ți-a promis ce tu iti dorești de mult ! Trezește-te Ariel ! Nu pierde șansa ! Ii comunica Gigi lui Ariel mai mult țipat sperând ca o va auzi .  Parfumul lui plutea in aerul din încăpere cuprinzându-te. Gigi a inspirat adanc aerul plăcut din încăpere si începu sa simtă ca plutește. A închisi ochii preț de câteva secunde apoi cand a simțit ca trebuie sa expire i-a deschis. A zâmbit fascinata de senzația pe care ți-o putea dădea parfumul lui gândindu-se ce senzație iți dă el cand te atinge . Și-a scuturat rapid capul gândindu-se doar ca gândul ala trebuie sa dispară . Ariel și-a mișcat mana si Gigi a privit uimita rugându-se sa fie ce credea e ca e. Aceasta a adormit având un zâmbet înfloritor pe față . Dimineata s-a trezit grăbindu-se sa ajungă acasa pentru a se pregăti de lucru. Intre timp in interiorul lui Ariel se ducea o lupta pentru supraviețuire. Si cand in sfârșit lupta s-a sfârșit ceea care a învins a fost Ariel . A deschis lent ochii speriată de ce urma sa vadă crezând ca a pierdut lupta .


SFÂRȘIT DE CAPITOL

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PromiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum