Capitolul 1

22 0 0
                                    


Toti suntem in stadiul acela al vietii in care sa iubesti o persoana este totul . 

Totul incepe cu un sentiment de fluturi in stomac , apoi continua cu nedormitul noptii la rand pentru ca vrei sa il vezi pe el , pe cel care ti-a furat inima . 

Sa iubesti si sa fii iubit este cel mai frumos sentiment 

Sa fii aproape de persoana iubita in fiecare zi , sa o ti in brate , sa o saruti si sa ii simti inima cum bate rapid 

Iti doresti sa imbatranesti langa ea , sa aveti copii si copii vostri sa aibe copii care va vor fi nepoti , sa mergeti cu ei in parc si sa le povestiti despre tineretea voastra . 

Stiti cum se zice nu , prima dragoste nu moare niciodata ! 

Asa si cu prima iubire , ea niciodata nu va muri , mereu va exista acolo , va fi in sufletul nostru , nu vom mai putea iubi nicio persoane asa cum l-am iubit pe el . 

*****

Totul incepe la liceul , numele lui era Jacob  , un baiat in varsta de 16 ani , mai mare decat mine cu 1 an . 

Eu eram o boboaca , era prima mea zi de liceul 

Intru pe portile mari ale scolii , si pasesc in clasa cea mare , aici mii de copii tipau si vorbeau despre anumite chestii , eu insa cautam sa stau intr-o banca linistita . 

Sunt genul de fata nebuna si de gasca , insa cand nu cunosc sunt cea mai timida fata ! 

Ma asez in banca iar langa mine apare o fata frumoase , avea parul saten , ochii caprui si un zambet minunat .

Se aseaza , imi zambeste larg si imi spune ca se numeste Raluca , facem cunostinta , apoi pe usa intra un profesor care pare aspru , insa nu prea este . 

Dupa duritatea sa se vede o aura de bunatate . 

In usa se aude un bocanit , profesorul ii spune sa intre , pe usa apare un baiat , putin mai inalt decat mine , cu parul blond si ochii verzi , se pare ca Ralucai i s-a luminat fata numai cand l-a vazut . 

Poate ca este baiatul de care ei ii place , nu stiu cum este acest sentiment , eu inca nu plac pe nimeni , nu stiu cum este sa ti la cineva ori sa iubesti pe cineva , pentru mine acest sentiment este la fel cum este luna fata de pamant ! 

Poate ca ea cunoaste acest sentiment , ma uit la ea si se pare ca ii urmareste acelui baiat fiecare miscare , fiecare bataie a inimi , se vede ca il place 

Baiatul se aseaza in banca , profesorul incepe sa faca prezenta , se opreste la un asa zici Jacob O'Bryan care se pare ca nu este la scoala , oare cine o fi acest chiulangiu ?

Se pare ca nu a avut placere sa vina la scoala in prima zi , ori este vreun infumurat caruia nu ii plac aparitile in public si vrea mereu sa lase lumea sa stea in suspans , nu suport genul asta de persoane , ma inhiba ! 

Toti colegi care au fost strigati sau prezentat , se pare ca ajunge si la Jasmine Madison , ma ridic din banca spun prezent apoi spun cateva cuvinte despre mine si ma asez jos , blondul acela cu ochii verzi se pare ca ma studia din cap pana in picioare , scuze frumosule , dar colega mea de banca te place , asa ca iati gandul ! 

Dupa ce am facut prezenta , domnul profesor ne-a dat voie sa plecam acasa , am invitat-o pe Raluca sa mearga cu mine , nu prea cunosc locurile pe aici , am mers si am vizitat diferite locuri 

Am avut curajul sa o intreb despre baiatul pe care il tot urmarea : 

- Raluca , cine este baiatul pe care il tot urmareai ? 

- El , este Christopher , este atat de frumos , si il plac inca de la gradinita , dar se pare ca el nu ma vede , zici ca sunt invizibila pentru el . 

- Sigur te va vedea stai linistita . 

Ne despartim eu plec spre statia de autobuz iar ea spre apartamentul ei , se pare ca statea foarte aproape . 

Nu stiu cum si din ce cauza a inceput ploaia , niste picaturi mari au inceput sa acopere tot pamantul , eu inca eram in statie . 

De mine se ciocneste un baiat inalt , solid , care se pare ca nu vedea pe unde merge la cat de grabit este . 

- Hei , ai grija pe unde mergi ! 

- Scuze ! spuse baiatul si fugii mai departe 

Tot ce am putut sa vad de acea gluga au fost niste ochii albastri foarte patrunzatori si niste buze carnoase de la care nu iti poti lua ochii ! 

Ajung acasa , ma duc repede la baie sa fac un dus cald , ies , ma schimb in pijamale , apoi un somn puternic ma acapareaza .... 

*****

Prima mea iubire Where stories live. Discover now