Dragostea adevărată apare atunci când simți că iubești pe cineva din toata inima ta și indiferent ce ar apărea în calea ta, nu te vei da la o parte pentru ea, adică vei face orice pentru acea iubire, pentru acea persoana care te iubește înapoi.Mulți în ziua de azi se grăbesc a spune lucrul acesta. "Te iubesc" fără să-și dea seama de conotațiile adevărate ale acestor cuvinte, de adevăratul sens al acestora. Când spui aceste cuvinte, trebuie să le spui din inimă, să le simți în momentul acela, și nu trebuiesc spuse fiindcă așa trebuie, sau fiindcă și celălalt le-a spus.
Mulți spun că se iubesc cu adevărat, dar după un timp ajung să se certe din nimicuri sau pur și simplu să pună altceva mai presus de iubirea lor, iar aceasta să o folosească doar pentru "cazuri de plictiseală". Mulți ajung să se despartă dupa o perioada în care, spun ei, că s-au iubit necontenit, adevărat, iar apoi se împacă, trăind amândoi cu idea că va fi mai bine, și totul va fi mai intens și mai adevarat. Nu este așa. Dacă ajungi să te cerți din nimicuri, să te desparți și apoi iar te împaci, doar crezând că iubirea voastră va fi mai frumoasă și mai adevărată ca prima, vă înșelați. Iubirea adevărată și frumoasă este acea primă iubire.
Dacă te-ai certat din nimic și acest lucru a dus la despărțirea voastra atunci înseamnă că nu v-ați iubit cu adevărat, nu ați fost îndeajuns de puternici să vedeți adevărul și să sacrificați totul pentru a rămâne împreună.Poate că unul din voi va spune. "Dar hai să-i accord a doua șansă...". Da, oricine merită a doua șansă. Dar a doua șansă pentru a fi ca în trecut, sau a doua șansă pentru încă o iubire ca cea trecută, nu există.O dată ce acele petale ale iubirii voastre, o dată ce acea floare a dragostei din sufletul vostru ați lăsat-o să se ofilească, nu mai poate fi reînviată de aceași dragoste, deoarece acea floare nu va mai înflori pentru ceva care a dus la moartea ei.
Dragostea adevărată este acel sentiment pe care nu îl poți simți singur, acel sentiment pentru care merită să te târăști pe cele mai rele drumuri, să te sacrifici din iubire, indiferent cât de adânci sunt și vor fi rănile trupului și sufletului tău.Cu alte cuvinte dragostea adevărată nu se vinde pe nimicuri iar dacă ai ajuns la optzeci de ani și ți-ai dat seama de asta alături de persona care se afla lângă tine în momentul acela, alături de persona /jumătatea cu care și lângă care ți-ai trăit viața până în momentul acela, atunci înseamnă că ai realizat ce înseamnă dragostea adevărată.
Asta pot spune eu despre ea , despre Jasmine , m-am indragostit de ea nebuneste , nu am mai simtit asta pentru nimeni , nicio fata nu a ajuns acolo , ea , ea se pare ca isi face drum fara sa spuna absolut nimic !
YOU ARE READING
Prima mea iubire
RomanceIubirea vine pe neasteptate si pleaca la fel; prima iubire este insa cu atat mai importanta cu cat e plina de bucurie, de speranta, de iluzie si o simtim mult mai profund, mai frumos, toate acele senzatii sunt mai intense si ne umplu viata de soare...