Media: amelin
***
Evet başlıyoruz yine , Charlie ve Churchill 'ın ilk sahne anı ne çok severim üvey kardeşlerimi rose su getir rose çay getir rose rujum nerde
Ben nerden bileyim diye düşünürken amelin (üvey annem) seslendi "mikrofonu getir" "hemen geldim " annemi çok severim kızları kime özenmiş acaba? Şimdi sahneye çıkacaklar mikrofonu götürmeliyim ne kadar güzel peki şimdi şarkı söylemeye başladılar ama pekiya ses neden çıkmıyor? Ah hayır oyuncak mikrofonum busefer kesin bittim...
1 SAAT SONRA...
" rose!!!" "efendim " o oyuncaklarının hepsini teker teker kırıp sana yediririm" dedi Amelin Sonra birkaç dakika bekledi ve tekrarladı " teker teker anladınmı?" "E-evet" " harika akşama salon ve mutfak temizlene- cek peki bunu anladınmı " amelin bunları derken düşündüm beni ezmeye çalışıyor farkındayım çünkü eğer ezik durumuna düşersem beni her dediğini yapmam gerektiğini söylicek o yüzden bu sefer kendimden emin bir şekilde" Tamam "dedim eve geldiğimizde yemeği hazırlattı, mutfağı ve salonu temizletti ah çok güzel kendime hiç zaman ayırmayım zaten dimi ama hala umudum var çünkü artık okul başlıyor ve üniversitede son senem aaa yaşasın artık evde gün boyu kalıp iş yapmıycam ben sevincimi yaşayamadan amelin bağırdı "dondurmayı getir" ve mutfağa gittim tam içeri girdimki amelin içeride yani mutfakta duruyordu neden bağırdı "amelin buz dolabının dibinde duruyorsun yani ne üşenmiş olabilirsin nede bulamamış "" öncelikle üşenmek ney bilmiyorum ve evet bulamamış olabilirim "" bulamaman için hiçbir gerekçe yok çünkü buzdolabına sadece dondurma var "" bu seni ilgilendirmez rose ve hala unutmadım Charlie ve Churchill a yaptığın onları zor duruma düşürdüğünü biliyosun ve biliyorsun ki seni istediğim zaman okuldan alabilirim "" ama ama bunu yapmaya hakkın yok "" rose!!! " sinirlenerek odama gittim ama nedenya bana neden bu kadar kötü davranıyorki (ağlar)
SAAT SABAH 8...
Okulmu evet saat 8'de ama başka çarem yok evet okul yokken okulu istiyorum ama okul varken olsun istemiyorum of boşver benim lolyine aramam lazım o beni alacak ve okula gidecez tam dışarı çıkacaktım ki Charlie ve Churchill in ilk defa haber izlediklerini gördüm sonra sorduğumda ise bana " ted ünlü olan hani (ağızlarında sakız var) bizim okula geri gelecekmiş rose ah ama bu seni ilgilendirmez çünkü onun sevgilisi var ted ide bozma! Bizim hayallerimizi bozduğun gibi " ah yine saçmaladı lar ve hala nası aynanda konuştuklarını anlamadım , (korna çalar) lolyine geldi diye sevinmiştimki tam meğer ame imiş yani Charlie ve Churchill in arkadaşıymış yani sinir kız ben kendi kendime konuşurken lolyine geldi ve korna çaldı bir kaç kere çünkü dalmışım ame kıkırdadı arabasını gözüme soka soka gitti sanki benim derdim araba lolyine nin arabasına binerek okula gittik arabada lolyine sordu "sana noldu rose" "bişi yok hiç bişi yok "dedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Kedisi Masalı
Chick-LitRose yine aldı eline mikrofonunu söylemeye başladı şarkısını bir taraftan ses yükseldi "artık verecekmisin suymu" diye "birazdan sahneye çıkıcam" doğru ya hayal etmek geri de kalmıştı rose için.