Mami pojď sem tady pořádá jedna stáj tábor a má i club můžu tam chodit? Prosím. Do clubu ne ale na tábor tě pustím. Ale mamii. Co nechceš jet na tábor nemusíš . Tak dobře .Ještě v ten den den jsem volala Alici jestli nechce jet semnou : Ahoj Ali nechceš jet na tábor? Na jakej? S koňma . Jo chci kdy to je? V pondělí ale do zítřka se musí zaplatit .Super tak to řeknu mamce ahoj ahoj .
Nastalo pondělí v 8:00 začíná tábor takže jsem musela vstávat vcelku brzo 😒 taky komu by se o prázdninách chtělo ale pro koně udělám vše . Za půl hodiny jsem byla nachystaná a čekala před domem na Alici. Do pěti minut Alice přišla a společně jsme nasedli do auta .
Přejeli jsme pár kopců a najednou
jsme uviděli rozlehlé louky na kterých se pasou koně všech barev .Za chvíli byla vidět i stáj ze které vykukovali koníci. Bylo to tam prostě nadherné .
Vystoupili jsme z auta a šli do stáje kde na nás čekala velmi sympatická trenérka která nám řekla ať se jdeme podívat po stájích na koně . Prošli jsme všechny boxy ale ani jeden kůň se mi nelíbil zbíval poslední box a Alice řekla ,,to nemá smysl tady koně pro tebe nenajdeme". Už se chtěla obrátit ale já ji zadržela.,, Třeba na mě čeká v tom posledním boxe".
,,To je dost nepravděpodobné". Odpověděla mi Alice. Ale než to dořekla stála jsem u boxu a obdivovala krásného hnědáka s bílími ponožkami ,nosním pruhem a zářícíma očima . Ihned jsem se rozběhla za Catrin (trenérka) a zavedla ji k boxu .,,Catrin jak se jmenuje"? Zeptala jsem se.,,Jmenuje se Valegro".,,Dá se na něm jezdit "? ,,Buhužel ne je na prodej ". ,,Za kolik" ? ,, Za 4 000 000 kč. ,,To je škoda " . ,,Ale pozor jen tak někdo ho koupit nemůže ".,, Jak to"?,,Je to kůň vzácného plemene a jeho dřívější majitelka říkala ,že sami poznáme u koho bude v dobrých rukou".,,Valegro je drezurní kůň s velmi dobrým výcvikem jen se podívej jak mu to sluší ...,, Tak a teď alou do práce Valegrův box nepočká " . ,, Fakt můžu " ? ,, Jo jasně to ,že se na něm nemůže jezdit neznamená ,že nemůže být v čistém prostředí ".
A tak jsem si běžla pro kolečka, vidle a lopatu po hodině byl box vyčištěný
Mezitím v klubovně .....,,Jacku poslyš na tábor se přihlásila jedna holka jmenuje se Lucy Storming
a neuvěříš ,že ji k sobě pustil Valegro"! ,,Opravdu " ? ,,Jo hele počkala bych až ta holka trochu zestárne a v 14 letech by si ho mohla koupit samozřejmě se slevou". ,, No Já ti nevím catrin můžeme to zkusit ale ať se na něm ještě dnes projede , protože se nechci radovat nadarmo už mám těch jeho kopanců dost ".
,,Lucy chtěla bys dnes jezdit na Valegrovi "? ,,Jo moc ".,, Tak dobrá běž si pro čištění jeho je to fialové".
,,Super". S chutí jsem si běžela pro jeho čištění . Pustila jsem se do práce
a za chvíli byl Valegro čistý. ,,Víborná práce ". Pochválila mě Catrin a řekla : ,,teď si běž pro sedlo a uzdečku jeho sedlo je to jediné drezurní v klubovně uzdečka má fialovou čelenku jo a ještě dečka a beránek které má u sedla ".
,,Jo tak už jdu do sedlovny ". Po chvilce jsem byla u Valegra i s vybavením. ,,Tak teď ti ho pomůžu nasedlat a nauzdit ".Řekla s úsměvem a dávala mi sedlo .,, Teď mu dej tu fialovou dečku jo dobrý trochu ji posuň na kohoutek to je ono. Na dečku přijde černý beránek a teď sedlo". ,,prosím Catrin utáhneš mi sedlo nejde mi to ".,, Eeeee joo utáhnu." Řekla Catrin a pomalu přistupovala k Valegrovi byl z ní cítit jakýsi strach. V duchu jsem si říkala ,,snad se Catrin nebojí jejího koně "?!
Ale k mému překvapení to byla bohužel pravda jen co šáhla na Valegra ,dostala kopanec rovnou do břicha. Hned jsem k Catrine přiběhla a zveda ji ze země . Catrine na mě kývla a řekla:,, dej Valegra na chvíli do boxu tam se neušpiní". Řekla Catrine a já její příkaz splnila ,poté jsme šli obě do sedlovny .
,,Lucy vypadá to ,že tě Valegro chce za majitelku ".,,A jak to víte " Vyděla jsi jak mě nakopl ? Tak takhle nakopl každého kdo se k němu přiblížil
teda kromě tebe ......".
,,Nechceš si ho koupit "? ,,Jasně ,že bych chtěla ale máma to nedovolí,protože stojí 4 000 000".
,,Samozřejmě za rychlé jednání bych ho dala za pár tisíc" ,,Kde by byl ustájený"? ,,Mohl by být v naší stáji za měsíc 3 500 kč i s lekcemi " ,,Tak jo skusím se zeptat mamky " ,,Tak ahoj Catrine my už pojedeme" ,,Zítra ti slibuju extra dlouhou lekci, protože jsi dneska nejezdila a ahoj "Tak co jak se vám líbí mám pokračovat ?