Second Life Bölüm 1 'İlk Gün'

47 2 1
                                    


Saat 6.30 sularında alarmın sesiyle uyanmıştım evde yanlız yaşadığım için kimse yoktu. Okulumsa 6.40 gibi başlıyordu ben son ana kadar uyumak için 6.30 da kalkıyordum.Hemen üstümü giydim ve kahvaltı yapmadan evden çıktım.Çıktığımda saat çoktan 6.40 olmuştu ama umursamadım. Burdan okula gitmek 15 dk sürsede geçkalmak bana koymazdı, aksine dersten kaçacağım için mutlu olurdum, hemen okula doğru koşmaya başladım sabah sporu gibiydi. belki... Herneyse üstünde durmaya gerek yok diyerek yoluma devam ettim.

                                                                                      +++++++++

Okula geldiğimde ders çoktan başlamıştı. Ya da ben öyle düşünüyordum. Sınıfa girdim ve sessizce yerime oturdum. Okula yeni geldiğimden fazla arkadaşım yoktu. Doğrusunu söylemek gerekirse...Hiç yoktu. Görünüşe göre tam bir asosyalim diye iç geçirip sırama oturdum. ve sıraya boynumu büküp uyumaya başladım. Uykumu alana kadar uyumazsam günüm bok gibi geçtiği için her fırsatta uyuma gibi bir  alışkalığım oluşmuştu. Tabi bunda akşam 4 e kadar MTA 5 (Medium theft Auto 5) oynayıp 6.30 da kalkmanında payı büyüktü. 

                                                                                      ++++++++++

Açıkçası matematik fen gibi sayısal dersler dışında notlarım yerlerdeydi. Bunun nedenini bilmiyorum ancak sanırım doğal bir yeteneğim var  diye düşündüm ve bu arada hoca sınıfa girdi. ders matematik olduğu için iyiydim son sınavdan 83 ile nispeten güzel bir puan almıştım ve hocada bana şaşırtıcı bir biçimde iyi davranıyordu bana sürekli öğütler vererek bazen beni sinirlendirse de serdar hocayı seviyordum. Daha doğrusu en az nefret ettiğim kişi odur diyebilirim.  ve tekrar 'ne bu hepinizden iğreniyorum tarzı laflar ergenlikten çıkmadın mı oğlum sen' diye kendimle dalga geçip Hafifce gülümsedim. Ta ki o ara serdar hocanın beni tahtaya kaldırdığını fark edene kadar. Bana:

Not: Parantez içi düşünceleri temsil eder.

-Ne oldu alper komik olan ne? Söylede biz de gülelim.

-Ona söylemeye hiç niyetim yoktu bir bahane söylemek için yavaşça ağzımı açtım YANLIZCA HEPİNİZDEN NE KADAR NEFRET ETTİĞİMİ DÜŞÜNÜYORDUM. (Kahretsin! sesli düşündüm!)

Tüm sınıf ve serdar hoca ağızları açık bana bakıyorlardı ne yapacağımı bilemeden rastgele konuştum

-Ş-şey çok özür dilerim hocam  s-sadece ÇOK ÖZÜR DİLERİM  ağzımdan kaçtı.

Kısa bir süreliğine gözlerimi kapatıp azarlanmayı bekledim.Ve gözlerimi açtığımda Serdar hocayı  kıkırdarken gördüm. Bu olurken diğerleri ve ben dahil şaşırmış bir şekilde onlara bakıyorduk. Kısa süre geçmeden Serdar hoca sert görünüşüne rağmen kıkırdarken konuştu.

- D-demek sonunda duygularını açmaya karar verdin. Puhahahaha  endişelenme görünüşe göre ilk defa bana karşı yalan söylemiyorsun. Buna sevindim. dedi 

                                                                                      ++++++++++

Sonunda okul çıkışına gedik çok saçma bir gün geçirmiştim.Biraz gerinip eve doğru gittim. Geldiğimdeyse televizyonu açıp yatağıma yayıldım.Zor bir gün geçirdiğimden televizyonda ilk çıkan şeyi izlemeye başladım.Kısa süre sonra <PORTAL> denilen bir oyun konsolunun reklamını gördüm.

Yazar Notu: Eveeet ilk bölümü de bitirdim okuyan varsa hepinize teşekkür ederim :D Bu sadece başlangıçtı asıl hikayeye başlamaya daha var. Umarım beğenmişsinizdir ve hepinize iyi günlerrrr :D

-



Second Life (İkinci Yaşam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin