PRE ILDI, K VALENTÍNU A K DŇU INTERNETOVÝCH KAMARÁTOV ♥♥♥
Sedela som na lúke, v dieľke som videla nejaký pohyb, predpokladám, že sú to ovečky. Nie som si istá, pretože nemám svoje okuliare. Rozhodla som sa, že by som mohla jednu pretiahnuť. Pomalým krokom som sa snažila dostať k objektu. Až keď som bola asi meter od "ovečky", zistila som, že je to v skutočnosti lama. To ma robilo veľmi nadržanou, hneď som sa musela zavesiť na tej jej dlhý krk, strčila som jej môj jazyk do huby, chvíľu protestovala, ale potom jej to nevadilo, môžem povedať, že si to priam užívala. Keď som zistila, že tá lama je samec, neverila som svojím očiam, moje nohavičky už boli úplne premočené a ja som sa nemohla dočkať, kým jej vyfajčím. Bola som asi, 30 centimetrov od jej pozadia, no niekto to musel prerušiť.
,,Čo to sakra robíš?" prudko som sa otočila a uvidela chalana s ciernymi vlasmi a mierne nahnednutou pokožkou.
,,Č-č-čo? Ja nič, ja len no vieš, mám len rada lamy,"koktala som.
,,Aj ja ich mám rád, ale toto sú moje lamy a ja ti ich proste nedovolím znásilňovať, jediný, kto má na to právo som len a len ja!" kričal, ,, ako sa vlastne voláš?"
,,I-ildiko," prehltla som.
,,Ja som Issa," usmial sa, ,,možno ti nedovolím jebať sa s mojimi lamamy, ale dovolím ti pojebať mňa!" Uškrnul sa na mňa. Znelo to celkom lákavo, ale teraz som chcela lamu a len a len lamu. Nevedela som, ako sa mám rozhodnúť, dal mi ponuku, ktorá sa neodmieta, ale na druhej strane, tie lamy sú tak neskutočne sexy, že neviem odolať.
,,A nemohla by sa jedna z tvojim lám pridať k nám do trojky?" nadržane som sa uškrnula. Bolo na ňom vidieť, že bol zaskočený, poškrabal sa na zátylku a nakoniec pokrútil hlavou na nesúhlas.
,,Prepáč, ale v žiadnom prípade..." osmutnela som, ale potom som si uvedomila, že to nie je až taký veľký problém.
,,Tak poďme na tom aj bez lamy," uškrnula som sa. Okamžite mi strčil svoj jazyk do úst. Ja som sa mu medzitým snažila vyzliecť tričko. Netrvalo dlho a už sme obaja ležali na tej lúke úplne nahí, všetky lamy sa zbehli okolo nás a úživali si živé porno. Najprv mi ho strčil do vagíny, zo začiatku bol na mňa jemný, no pri konci to nebolo ani trochu príjemné, skoro bolestivé, snažila som sa nekričať, ale bolo to veľmi ťažké. Po pár minútach sme skončili a ležali vedľa seba - obaja sme boli poriadne zadýchaní.
YOU ARE READING
In love w/ twaimz and llamas
Viễn tưởngJEDNA LAMA JEDNO ROZHODNUTIE JEDNA ŠNACA NA ZMENU ŽIVOTA