Jen na začátek chci napsat, že jen co jsem zveřejnila svůj první tag, tak jsem byla znovu označená. Takže tady je tedy můj další tag. 😏
📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖
1. Jaké jsou tvé koníčky a zájmy?
Když mám náladu, tak ráda kreslím, nebo něco tvořím. Ráda čtu. Rekreačně sportuju a taky miluju obyčejné procházky. 😎2. Máš radši knížky, nebo časopisy a proč?
Asi knížky, ale třeba časopis jako je Čtyřlístek, jsem zbožňovala. A proč? Já nevím!3. Cestuješ ráda? Jestli ano, cestuješ radši do ciziny, nebo u nás v České republice?
Mám ráda oboje. V zahraničí si zlepšuji svou angličtinu, poznávám jinou kuluru a můžu se vykoupat v moři, nebo naopak si můžu pořádně zalyžovat třeba v Alpách. U nás máme krásné cyklostezky a koupat se mohu v rybníce. 😏4. Kterému človíčkovi ve tvém životě jsi nejvíce vděčná?
Proč já jen vymýšlela tak příšerné otázky?! 😀 Jsem vděčná asi každému, který se v mém životě objevil, ale komu ze všeho nejvíc, tak to teda nevím. 😉5. Věříš na nadpřirozené síly?
A víte, že docela i jo. 😈6. Jíš zdravě?
No, ehm, ehm. Zdravě? Tak nejsem ten člověk, co do sebe láduje každý den brambůrky a k pití má pořád jen kolu, ale občas si zajdu do Mekáče a napiju se Fanty. 🍔🍟❌🍏🍅7. Četla si můj tag? Jestli ano, přijde ti taky tak strašně trapný, nebo jsem sebekritická?
Samozřejmě, že jsem ho četla! Je úžasný! Krásně si odpověděla na všechny otázky, někdy i dokonce vtipně. Nesmíš být na sebe tak přísná! ( dobře, tak já taková nebudu 😙💋💘 )❎ZPÁTKY DO REALITY
To víš, že jsem ho četla, vždyť jsem si v něm sama i odpovídala na otázky! Byl opravdu trapný. Pegasojednorožci, co kakaj a blinkaj duhu. Jako vážně?! Nejsi na ně už trochu stará! Ostatní neví, kolik ti je, ale já jo! ( právě teď potlačuji slzy 😖😀)
8. Máš nějakou knihu, film, seriál... který bys mi doporučila?
Já bych ti toho mohla doporučit! Na co by ti to ale bylo? Na nic! Vždyť si to už četla i viděla. Ty seš totiž já! 😈😇9. Píšeš nejdříve na papír a poté to přepisuješ, nebo rovnou sem na Wattpad?
Ze začátku jsem si to psala i na papír, ale teď už to nedělám.10. Otravovalo tě vyplnit tento tag, nebo tě to bavilo?
Mě to docela bavilo. 😊 Je legrace odpovídat na své otázky, ale občas jsem si opravdu říkala, proč jsem jen vymýšlela tak hrozné otázky. 😝👏📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖📓📖
A už je tu můj druhý tag. Snad vás taky moc nenudil. Nebojte se mě zatagovat, hlavu vám za to neutrhnu. 🙋✔ * Klára *