3○Seni almaya geldim bebeğim

52.1K 322 155
                                    


Kimya sınıfına girdikten sonra en arkadaki yere geçtim.

"Malia ?" diye yanıma yaklaşan Theo'yu aldırış etmeden kitaba göz gezdirmeye devam ettim.

"Malia yanlışlıkla oldu." dediğinde.

"Aaa evet yanlışlıkla kızı soydun değil mi ve yanlışlıkla kucağına oturdu..."

"Öyle değil."

"Theo bence konuşacak hiç bir şey kalmadı şimdi siktirip git."

"Son bir şans Malia lütfen ayrıca sen kendini öptürtmüyordun bile bende bir erkeğim."

"Piç bir erkek."

"Lütfen..."

"Git." yanımdan kalkıp sınıftan çıktıktan sonra Bayan Marlin sınıfa girdi.

--

Okuldan çıktıktan sonra beni bekleyen arabaya baktım. Stiles miydi o ?

"Selam güzellik."

"Ne işin var burda senin ?"diye bağırdım pekte yüksek olmayan bir bağırışla.

"Seni almaya geldim bebeğim,hafta sonu için planlarım var."

"Ne tesadüf ama benimde." dedikten sonra yürümeye başladım kolumdan tutup beni kendine çevirdi "Sırf senin için üç tane toplantı erteledim güzelim hadi beni kırma."

Arabanın kapısını açınca bindim ve uzun bir yolla koyulduk.

Stiles'in ağzından

Malia o minacık okul eteğiyle uyuya kalmıştı ve ben elimde olmadan açıkta olan her yerini arsızca süzüyordum ve dayanamiyacktım erkekliğim'in şiştiğinin fazlasıyla farkındaydım ve arabayı kenara çekip ellerimi açıkta kalan yerlerinde gezdirmeye başladım. Elim vajinasına doğru yol alırken kıpraştığı için elimi çektim ve arabayı kulanmaya devam ettim.

Malia'nın ağzından

Gözlerimi araladığımda kahverenginin ağır bastığı bir odadaydım. Pencerden dışarıyı izleyen Stilesi gördüğümde "Nerdeyiz ?" diye srodum.

Bana dönüp "Eski bir dağ evindeyiz." dedikten sonra bana yaklaşmaya başladı.

"N-napıyorsun ?" şifonyerinin içinde duran kelepçeleri çıkardıktan sonra kolumu yatağa bağladı.

"Stiles ! Yapma !"

"Beni deli ediyorsun ve seni çok istiyorum Malia."

Gömleğini çıkardıktan sonra benim gömeleğim ve okul eteğimden kurtuldu. Üstüme çıktıktan sonra dudaklarını boynuma bastırdı kısa bir öpcüğün ardından sütyenimi çıkardı bir göğsümü sertçe sıkarken diğerini ise ağzıyla işgence ediyordu.Üstümden kalkıp dolabtan kırbaç aldıktan sonra yatağın üstüne vurdu.

"Stiles sakın !"

"Hayır bebeğim senin acı dolu çığlıklarını duymak istiyorum." beni yatakta ters çevirdikten sonra bir kere vurdu çığlık atabileceğim kadar attım sonra iki,üç dört...derken "Sakın bayılma" diye mırıldandı.

Sonra beni tekrar önüne çevirip üzerimdeki sütyen ve kilottan kurtulduktan sonra kendi üzerindeki pantolon ve boxerden kurtuldu ve tekrar üstümdeki yerini aldı.

Göğüslerimden başlayarak vajinama kadar her yerime ıslak öpücükler bıraktıktan sonra yüzüme doğru yaklaşıp dudaklarımı küçük bir buse kondurdu.

"Hazır mısın ?" diye sorduğunda hayır anlamında başımı salladım ama o "Umrumda değil"diyio beni kendine bastırdı. Acıyla çığlık attığımda arsızca gülümsedi.

İçimdeki git gelleri artarken tek istedğim şey bitmesiydi "Tamam Stiles artık dur."

"Daha bitmedi"dedi hızlıca nefes alıp verirken.Çok hızlı git gel yapıyordu bir anda içimdeki şey kasıldı ardından içimdeki sıcaklığı hissettim.

İçime boşalmıştı !

Black And Sin-STALİA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin