Het is ochtend. Tijd voor een ontbijt. Amber pakt een bord en twee beschuitjes. Vervolgens opent ze de kast met zoetigheid. Ze vindt pindakaas, hagelslag maar één ding ontbreekt. Chocoladepasta en dan vooral haar favoriete soort Nutella.
Ze loopt de woonkamer in en vindt Niall daar. Hij eet zijn ontbijt terwijl hij tv kijkt. Hij lijkt erg gefocust erop, want hij heeft niet eens door dat Amber de woonkamer is binnengelopen. Ze pakt een kussen en gooit hem richting Niall. Hij schikt op en draait zich om. Amber grinnikt er kort om.
“En waar was dat voor ?” vraagt Niall. “De Nutella is op dus we moeten het snel halen, want je weet toch dat ik niet zonder Nutella kan leven ?” knipoogt Amber naar Niall. Hij zucht. Ze weet dat ze Niall altijd met die reden kan overhalen en nu dus ook.
“Kom op, prinses. We gaan naar de supermarkt,” glimlacht Niall. Samen lopen ze het huis uit en lopen ze naar de supermarkt toe. Gelukkig ligt het niet ver. Wanneer ze bij de supermarkt zijn aangekomen, lopen ze naar de karretjes toe.
“Aangezien je mijn prinses bent, moet je in de koets stappen,” plaagt Niall Amber. Ze draait haar ogen. Het is 1-1. Amber stapt in het karretje en samen rijden ze de supermarkt in. Al snel vinden ze de Nutella. Niall en Amber stoppen veel potten in hun karretje. Het zijn er wel een stuk of twintig. Zo hebben ze weer een hele voorraad. Niall racet naar de kassa toe.
“Waarom zo hard ?” lacht Amber. “Omdat we uw belangrijke bijeenkomst niet willen missen.” Weer lacht Amber. Soms kan Niall echt onbewust grappig zijn. Dat maakt hem juist leuk.
“En dat is ?” vraagt Amber. “Uw ontbijt met Nutella natuurlijk.” Al snel zijn ze bij de kassa aangekomen. Niall zet alle twintig potten neer. De kassier kijkt ze raar aan, maar negeert ze toch. Hij zal wel denken: wat zijn dat voor gekken met hun twintig potten Nutella en hun pyjama aan ?
Wanneer ze betaald hebben, stoppen ze de potten in de tas en lopen ze vervolgens naar huis. Daar komen ze ook al snel aan. Niall pakt een pot uit de tas en maakt hem snel open. Vlug rent hij ermee naar de keuken. Hij maakt de lade open en pakt er een mes uit. Hij smeert de Nutella over Amber’s beschuitjes heen. Als hij klaar is, geeft hij het bord aan haar.
“Eet smakelijk, prinses,” zegt hij terwijl hij vooroverbuigt. Amber giechelt erom. Hij is gek, maar wel mijn gekke Niall.