Το καλεσμα

76 6 4
                                    

Ηταν μεσανυχτα.Ειχε πανσεληνο.Τα πρωτα ουρλιαχτα αρχισαν να ακουγονται..Παντα υπηρχε μονο μια θυλικια στην αγελη.Ομως ποτε δεν ουρλιαζε κιας ηταν πανσεληνος.Γινονταν λυκανθρωπος.Αλλα προσεξτε!Μονο η γυναικες.Οι χωριανοι σε καθε πανσεληνο κλυνονταν μεσα..Αμπαροναν τις πορτες,εσβηναν την φωτια και πηγεναν τροχαδην για υπνο.Κιαν καποιο παιδι δεν κοιμοταν ειχε τιμωρια φοβερη.Οι χωριανοι αποκαλουσαν το ουρλιαχτο «Το καλεσμα».Απαγορευονταν καποιος να μηλισει για λυκους.Και ολα τα βιβλια που αναφερονταν σε αυτους ειχαν εξαφανηστει απο την μεγαλη βιβλιοθηκη.Ο βαρυς δικτης του ρολογιου που υπηρχε στην πλατεια εδειξε 12:05.Τα ουρλιαχτα σταματησαν.Μα κανενας δεν ενιωθε ασφαλεια ακομα.Ολες οι μαναδες ηξεραν οτι τα παιδια τους ποτε δεν κοιμοντουσαν.Ηξεραν οτι καθε φορα που εχει πανσεληνο ακουγαν το τρομερο ουρλιαχτο.Ειχαν γινει αρκετοι φονοι αρκετα παλια αλλα οι χωριανοι ποτε δεν σταματησαν να φοβουνται...Ιδιως μια φτωχη γυναικα.Η κυρα-Μπαρμπερεν.Ειχε χασει ολη της την οικογενεια απο αυτα φρικτα πλασματα οπως τα αποκαλουσε.Μονο η μικρη κορουλα της η Γιασεμιν της ειχε μηνει.Πολυ ομορφο κοριτσι ηταν η Γιασεμιν.Και βοηθουσε σε ολες τις δουλιες παρολο που ηταν οχτω ετων.Εκεινο το βραδυ η Γιασεμιν σηκωθηκε..Ηθελε λιγο νερακι,οταν αντικρησε μια σκια στην ξηλινη πορτα.Η σκια ειχε μορφη λυκου.Η Γιασεμιν το ηξερε γιατι διαβαζε κρυφα ενα βιβλιο με λυκους.Κανενα αλλο παιδι δεν ηξερε πως ητανε ενας λυκος..Ενα ερωτημα που βασανιζε ολα τα παιδια.Η Γιασεμιν ουρλιαξε.Δεν ηξερε τι αλλο να κανει η καημενουλα.Η μαμα της σηκωθηκε ορθης μολις ακουσε την φωνουλα της κορης της.Την πηρε αγκαλια και της εδωσε ενα φιλι..Η σκια προχωρησε..Δεν φαινονταν να ενδιαφερεται για το μικρο κοριτσακι.Τοτε ακουστηκε το τελευταιο ουρλιαχτο.Ολοι οι χωρικοι καταλαβαν.Για να ειρθε μονος του στην πολη και για να ουρλιαζει τοσο αργα εφοσον ηταν 12:10 σημενε πως ηταν ενας Ωμεγκα...

Λοιπον ελπιζω πως ηταν καλο για αρχη.Θα σας εξηγησω στο επομενο κεφαλαιο για τους Ωμεγκα και τα σχετικα...Πανω στην εικονα μια θυλικια που εγινε λυκανθρωπος..

The HowlWhere stories live. Discover now