το μισοφεγγαρο

65 5 0
                                    

Λοιπον οπως σας υποσχεθηκα στο προηγουμενο κεφαλαιο θα σας εξηγησω τι ειναι ενας Ωμεγκα.Μονο που δεν υπαρχρει μονο Ωμεγκα.Υπαρχει Αλφα,Μπετα ,Ωμεγκα.Ο Αλφα ειναι ο αρχηγος μιας αγελης οπως καταλαβαινετε και εχει κοκκινα ματια.Ο Μπετα ειναι ενα απλο μελος της αγελης.Εχει χρυσα ματια.Και ο Ωμεγκα ειναι αυτος που δεν μπορει να παλεψει καλα τον εχουν διωξει απο την αγελη και συνηθως δεν επιβιωνει...Εχουν και αυτοι χρυσα ματια εκτος εαν εχουν σκωτοσει καποιον ο οποιος ειναι αθωος.Προσεξτε αθωος τοτε εχουν γαλαζια ματια..αυτο με τα ματια ειναι για τους λυκανθρωπους αλλα αυτο το Αλφα Μπετα Ωμεγκα ειναι κια για απλους λυκους και για λυκανθρωπους..

Σημερα το φεγγαρι ηταν μισο..Αυτο γλυκαινε καπως τον πονο και τον φοβο των χωρικων...αλλα τα παιδια παντα ηταν διαφορετικα..Λεγανε οτι το μισοφεγγαρο ηταν απλο...Δεν τους αρεζε..Παρολο που ηξεραν τι γινονταν καθε πανσεληνο..Τα παιδια πεζανε στην πλατεια μεχρι αργα.Ωσπου αρχισε να βραδιαζει.Η μερα εδωσε την θεση της στο ελαφρυ βραδακι..Το καλοκαιρινο σουρουπο που λεμε.Τα παιδια ολα μαζι γυρνουσαν σπιτι..Να που φανηκε και το φεγγαρι..Ομως αυτην την φορα το λατρεψαν ποιο πολυ και απο την πανσεληνο..Ηταν πολυ λεπτο σαν ομοιομορφο νυχι.Οχι απο τα συνηθισμενα μεγεθη δηλαδη...Και το χρωμα του οχι ενα μουντο απαλο γκρι.Αλλα εντονο πορτοκαλι...Ποιο εντονο και απο το κανονικο χρωμα...Τα παιδια δεν ειχαν ξαναδει κατι τετοιο αλλα δεν τριμαξαν για το παραξενο φεγγαρι...Οι μαναδες αντιθετα ετρεχαν στους δρομους για να μαζεψουν τα παιδια τους..Παρολο που δεν ειχε πανσεληνο σημερα ενα ουρλιαχτο αντιχησε σε ολο το χωριο..Και οι χτυποι των γονιων ολο και ανεβαιναν...Οι τυχεροι μαζεψαν γρηγορα τα παιδια τους.Μα οσα παιδια που δεν ειχαν τρεξει και ειχαν μηνει στην πλατεια οι γονεις τους εκλαιγαν κιας μην ειχαν πεθανει ακομη..Περιμεναν αυριο το μεσημερι ολοι οι χωρικοι να πανε στην πλατεια να δουν τι απεγιναν τα παιδια..Κουκουλωθηκαν ολοι κατω απο τα σκοροφαγομενα σεντονια τους και περιμεναν να τους παρει ο υπνος.Ομως το ουρλιαχτο εκεινη την νυχτα δεν σταματουσε.Το χωριο ειχε τρεις αντρες που ηταν ειδικοι με ολα τα ζωα..Αυτοι οι τρεις ηξεραν οτι ουρλιαζε μονο ενας λυκος εκεινη την νυχτα και ηταν θυλικια..Ωστε εφτασε η μερα..Μουρμουριζαν στο καλυβι τους οι τρεις αδερφοι...Αυριο πρωι πρωι κιολας μαζευτηκαν ολοι..Ολοι στην πλατεια..Αντικρησαν τα αθωα κορμακια των παιδιων τους μισοφαγομενα..Τοτε ενας απο τους τρεις αδερφους ανεβηκε σε ενα παγκακι εξω απο την εκκλησια...Αρχησε να πληροφορει τους κατοικους.....
«Αγαπημενοι μου συνχωριανοι..Ολοι ξερουμε οτι μια φορα καθε χρονο σε ενα τετοιο μισοφεγγαρο σαν το χθεσινο εχουμε την επιθεση της θυλικιας λυκαινας.Ταξιδευει μονη...Και γινεται λυκανθρωπος...Καθε βραδυ.Δεν ειναι σαν τις αλλες.Το χωριο μας ειναι καταραμενο απο αυτα τα φρικτα πλασματα..Θα την ονομασουμε η Εριμικη λυκαινα..Θα κανουμε ολοι μαζι την επανασταση μας..Ξεκινηστε...Πιαστε δουλεια.Φτιαξτε οσα ποιο πολλα οπλα μπορειτε..Και ρωτω ποιος εχει φτασει μεχρι εξω απο το χωριο για να δει εστω την πινακιδα..Να μας πει πως λεγεται το χωριο μας.Κανενας..Γιατι ειμαστε παγιδευμενοι μεσα σε ενα στελειωτο δασος..Αυτα ειχα να πω..Οι αδερφοι μου και εγω θα μελεταμε καθε μερα για καποιες τοποθεσιες.Οποτε οσοι κυνηγοι εχουν το θαρρος να βγουν στο δασος και να βαλουν παγιδες να περασουν απο την καληβα μας..»
Ειχε ανεβει πολυ το ηθικο των χωριανων..Μεχρι και η Γιασεμιν ειχε δημιουργησει μια μυστηκη λεσχη με τους φιλους της..Ευτυχως δηλαδη γιατι χωρις αυτην θα ειχαν γινει πολλα..

Η συνεχεια στο επομενο....ξερω εχετε αγωνια...λοιπον πανω στην φωτογραφια ειναι παλι μια θυλικια που εχει γινει λυκανθρωπος ....Η προηγουμενη ηταν για να παρετε μια ιδεα πως ειναι..αυτη ειναι η ερημικη λυκαινα..Τωρα σας φενεται αγνωστη αλλα μετα θα εκπλαγητε......

The HowlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang